Marshmallow Norcenni Girasole!
Overnachting zuid Oostenrijk - noord italie
Hopsatee hΓ© grappig die heb ik ook gezien. Veel meer ook niet trouwens.
Trees Oh ja wij zelfs nog eerder vaak 3-4 uur. Dan kunnen we veel pauze nemen (laatste jaren baby dreumes peuter) en zijn we er rond 16.00 wat ook lekker is. En het grootste voordeel: we rijden zo tussen 3/4 tot 7 a 8 in een ruk omdat de kids dan nog vaak slapen. Vind ik echt chill dat je dan al een goed eind erop hebt zitten
Marshmallow ja ik maak altijd een excel overzicht en dan ga ik kijken naar wensen/prijs/kwaliteit. Ik vond veel in Frankrijk echt mega duur (en we zijn eerlijk gezegd ook gekker op ItaliΓ«) Gardameer vonden we erg leuk vorig jaar maar wel echt druk. Lago Maggiore was ook top toen. We zijn in 2016 naar Toscane geweest maar toen met 1 kind van 2 en vrienden in een villa. Was zo fantastisch toen daar echt prachtig. We wilden dus graag eens terug maar nu dan camping want dat is met de leeftijden van onze kinderen (we gaan altijd met vrienden) echt het chillst nu.
Maar de prijs is hard gestegen! Wij hebben begin nov geboekt en het is nu bijna 500 euro duurder voor 2 weken
Hopsatee we rijden zo tussen 3/4 tot 7 a 8 in een ruk omdat de kids dan nog vaak slapen.
Dat hebben we ook jarenlang geprobeerd, maar onze kinderen waren altijd zo hyper dat ze besloten niet meer te slapen . Vaak vielen ze dan wel in de middag in slaap en dan was het blazen, plas ophouden en vooral nergens meer stoppen.
Hopsatee het lijkt erop dat wij naar dezelfde gaan haha. Dit is gewoon de leukste camping daar in die omgeving. Maar even vergeten dat het nu al zoveel duurder is
Marshmallow haha! Leuk zeg! Ik ben er heel benieuwd naar.
Hopsatee ja me to. J heeft zojuist geboekt
Marshmallow Superleuk! Hoelang gaan jullie?
Hopsatee 11 nachten dus in totaal met reizen erbij komt dat neer op 2 weken weg weer. Volgens mij was het stukken goedkoper dan vorig jaar. En met 5% korting omdat we via dezelfde aanbieder hebben geboekt. Dat is dan 1 overnachting op de heen- of terugweg.
Marshmallow oh ja wij gaan 13 nachten inderdaad. En heenweg sowieso overnachten. 6 persoons caravan β¦