Aurora Het is toch echt reëel en waar
Ja ik vind dat echt extreem. Ik doe alleen al over schoenen, sjaal, jas aan doen zeker 5 minuten. Tanden poetsen is 5 minuten, aankleden 10 minuten. Heb je dan wel iets te eten bij je? En wanneer stop je dat dan in je tas? Moet je dan nooit naar het toilet en bestaan outfits alleen uit een broek en een trui?
Toch6 Wat heb je dan gedaan?
Wekker gaat. Ik ga op m’n bedrand zitten. Telefoon uit de lader, doe mn horloge aan. Kijk soms even naar het weerbericht op de buienradar. Ik sta op, loop naar beneden naar toilet, ga naar toilet, terug naar boven, handen wassen. Trek alles uit wat ik aan heb. Soms even op de weegschaal staan. Dan ondergoed setje aan doen, rest van de outfit aan doen. Dat duurt soms wel even als ik ook een panty aan doe, body ergens onder etc. Dan naar de badkamer, tanden poetsen, gezicht wassen (en dan sta ik best even in te masseren), toner, serum, crème op en dan m’n haar doen. Op dit punt is er nu al een half uur voorbij doorgaans. Ik loop naar beneden, rommel wat in de woonkamer (zet de tv aan voor het nieuws, gordijnen overal open, ruim een glas op wat iemand heeft laten staan, zulke dingen). Ik doe geen vaatwasser en zo, dat is mijn kinderen hun taak. Ik pak m’n SPF en smeer dat op. Dan naar de keuken, even kijken wat ik voor ontbijt en lunch mee neem, dat inpakken. Rest van m’n tas na kijken of alles er in zit. Terug naar de keuken, m’n vitamine tabletten in nemen en een glas water leeg drinken. Koffie zetten. Dan ga ik m’n make-up doen. Doe ik ongeveer een kwartiertje over. Als ik haast 10 minuten. Dan terug naar boven, daar de gordijnen overal open en evt raam open als dat dicht is. Dan terug naar beneden, deodorant op doen, parfum op doen, schoenen uitzoeken en aan doen, sjaal, jas evt handschoenen aan doen. Dan pak ik een reismok, melk er in, melk opwarmen in de magnetron, koffie erbij (dat neem ik mee de auto in). En dan de deur uit.