Soturi oh vind die van jou dus mooier qua kleur. Ik ga wel even rond Googlen kijken of ik wat kan vinden.

Misschien kijken of er ergens reviews staan. Als iedereen daar loopt te klagen dat de kleur zo anders valt, zou je het er nog op kunnen gokken om hem te bestellen.

5 dagen later
  • [verwijderd]

Soturi wij hebben strakjes weer een groeiecho, ben benieuwd πŸ˜ƒ altijd fijn om hem weer even te kunnen bekijken! ❀️

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Soturi ge-wel-dig!!😍

Hier gaat het ook goed! Vandaag 31.4 😊
    volgende week weer een groeiecho en tot nu toe heeft ze steeds even in 3D ook gespiekt, dus hopelijk doet ze dat dan ook weer!
    Ik mowt nu vooral aan de slag met alles wassen en weer op zn plek leggen.

• [verwijderd]

Soturi gelukkig weer helemaal goed gekeurd, alleen werkte hij vandaag niet echt mee dus metingen waren lastig te maken.

Mammielove

3D is zo leuk!

Ik moet nu ook vooral wassen en indelen. Echt nog maar een paar kleine dingetjes kopen.
        Zo’n fijn gevoel alles bijna klaar te hebben

Hier vandaag maar eens de bekleding van de kinderwagen gehaald en uitgewassen wat in de was kon, een doekje overheen gehaald wat niet in de was kon.

• [verwijderd]

Soturi dat indelen heeft me wel een tijd gekost zeg πŸ˜‚πŸ˜‚ geen idee hoe het straks het β€œhandigst” is, maar goed, dat wisselen we dan maar om als het nodig is.

Enige dat wij eigenlijk nog moeten hebben zijn billendoekjes (ik twijfel nog tussen wasbare of waterwipes) en een badje/tummytub (of toch gewoon de gootsteen)

Ik heb ook nog geen idee wat straks een handige indeling zal zijn. Maar de tijd zal het vast leren.

Hier moeten we geloof ik vooral nog wat extra hoeslakentjes, extra dekentjes, rompers enzo.

Hier gaat ook alles goed. Woensdag 29 weken. Dit weekend alle meubels op zijn plek gezet en nu kan ik rustig aan beginnen met de aankleding.
          Qua indeling is het het fijnste om dingen die je veel gebruikt of snel nodig kan hebben (zoals luiers) voor het grijpen te hebben liggen πŸ˜‰.

De maandelijkse hartecho's (krijgen we omdat dochter een hartafwijking heeft en er 20 procent is op herhaling) zijn tot nu toe allemaal goed en omdat de risicoperiode al voorbij is, verwacht de gyn eigenlijk geen gekke dingen meer.

Robijn De maandelijkse hartecho's (krijgen we omdat dochter een hartafwijking heeft en er 20 procent is op herhaling) zijn tot nu toe allemaal goed en omdat de risicoperiode al voorbij is, verwacht de gyn eigenlijk geen gekke dingen meer.

Super fijn!

Dit is de indeling hier voor nu. Tenminste, de bovenste lade van de commode.

Grote bak links is dan maat 50, middelste grote bak is maat 56, rechter grote bak is voor nu hydrofiele luiers en hydrofiele washandjes. En heb daar de mutsjes bij gelegd.

Onderste rij spreekt voor zich volgens mij.

Maar kan best zijn dat ik nog ga rommelen hieraan. Sowieso moeten er nog wat extra dingen bij en dan is het zien of de indeling nu past.

Lade eronder heb ik nog een grote bak met maat 62/68, heb ik nu alle speentjes (nog in verpakking) in een bak liggen en nog wat dingetjes. Laatste lade zal echt voorraad zijn waarschijnlijk. Dus extra pakken luiers, noem maar op.

Maar vooral die onderste twee lades is echt nog geen definitieve indeling

een maand later

Ik kreeg dus gewoon helemaal geen meldingen van hier! Hoop gemist πŸ™ˆ al zie ik er dat er weinig activiteit is hier de laatste tijd

hoe is t met iedereen?
            hier nu echt de allerlaatste loodjes!
            afgelopen vrijdag en vandaag strippogingen gehad maar helaas πŸ˜‰ situatie niet gunstig genoeg om te strippen met een bevalling tot gevolg πŸ˜‰
            morgen eind van de middag naar het zkh en dan brengen ze een ballon in, dan moeten we dinsdagochtend weer terugkomen en start de inleiding! Hoop dat er geen opwekkers nodig zullen zijn en mn lijf t zelf goed op zal pakken πŸ™‚
            dinsdag ben ik exact 38w. Ze gaan inleiden vanwege de zwangerschapsdiabetes + insuline gebruik. Ben er ook wel klaar mee hoor moet ik zeggen πŸ˜… wil nu ontzettend graag ons mannetje ontmoeten πŸ₯°

morgenmiddag brengen we dochter vast naar opa en oma, dan verkeert zij in zalige onwetendheid en heeft zij niet de spanning te verduren β€˜oh mn broertje wordt bijna geboren!’. Ze vind t toch allemaal al zo spannend ☺️

vanmorgen nog maar even mn haar in de verf gezet haha, kan ik daar ook weer paar weekjes mee vooruit!