Welkom!
Uitgerekend Mei/Juni/Juli 2019
Zijn er hier eventueel mensen die behoefte hebben aan een appgroepje?
Zo ja, stuur mij even een pb.
Vandaag de 20-weken echo gehad! We krijgen nog steeds een meisje! Wel een ontzettend eigenwijze.
En er zijn geen aanwijzingen gevonden voor eventuele afwijkingen. Dus wij zijn weer helemaal blij!
Wat vinden jullie ervan als ik dit groepje wat breder ga maken? Dat de mensen voor juni/juli hier ook terecht kunnen.
T is hier erg stil dus als daar animo voor is, prima wat mij betreft
wij hebben vandaag dΓ© kleur gevonden voor de babykamer! Ook al duurt t nog even voor we daar kunnen beginnen....geeft t me toch rust nu te weten wat we nodig hebben. Kan ik aanbiedingen weer in de gaten gaan houden van flexa creations in dit geval
en heb net maar even de tussendeur beneden aan de woonkamer kant in de lak gezet. Daaaag antraciet, hallo fris wit
Ook al wonen we hier pas sinds april dat antraciet was een uitprobeersel. En t is wel mooi, maar maakt t ook allemaal weer erg donker....dus ik ga alles langzaam aan nu toch nog wit maken. En gelukkig heeft flexa daar ook een nieuwe lijn voor
Werkt als een trein gelukkig
Ik heb echt dringend nog roze accessoires nodig!
Soturi denim drift van flexa
wij hebben een dekbedovertrek waarbij aan de binnenkant een ontzettend mooie blauwgrijze kleur zit. Die kleur moest en zou ik hebben voor de babykamer straks haha (en wilde m eerst ook wel achter ons bed )
nu blijkt dus denim drift bijna exact die kleur te zijn Dus ik ben blij haha
hoop in februari aan de babykamer te kunnen beginnen
[verwijderd]
BabyFG en je blijft maar aan de gang met het verven eh! Nu we een paar dagen verder zijn, beginnen mijn handen toch te kriebelen hoor. Dacht dat ik geen muur meer kon zien, maar zit me nu te bedenken dat ik het halletje bij voordeur misschien toch nog een nieuw kleurtje geef... verf zat over!
Soturi helemaal top! Fijn dat alles ok is, weer een hele geruststelling!
[verwijderd]
BabyFG hier hebben we βlinenβ gekozen voor de babykamer, een soort zacht groen geel. Echt een super zacht maar toch vrolijk kleurtje! )
Ik ga dit topic uitbreiden zodat ook de dames die in juni en juli uitgerekend zijn kunnen komen kletsen.
Even uit mijn hoofd zijn dat @Flamingooo en @Jolicoeur sowieso.
ga even in de andere topics spieken omdat er geloof ik nog een paar zijn.
En @[verwijderd] en @paula1984 ook zag ik.
[verwijderd]
Dat klopt! Ik ben 3 juni uitgerekend!
Ik ben dus Lesliefje, dit wordt mijn 2e en ik ben 25.
Momenteel gaat het alleen niet zo lekker en heb ik woensdag een intake bij de psychiater voor een prenatale depressie.
Dit is nu mijn 2e zwangerschap met HG en dit er bovenop, dus voor mij mag het heel snel juni zijn.
Ik ben hierdoor ook nog niet bezig met kleertjes, kamers en dergelijke. Klinkt heel cru, maar ik voel nog helemaal niks voor dit kindje.
Hopelijk veranderd dit als ik het traject in ga, want anders duurt het nog erg lang.
Sorry! Niet de meest happy zwangere dus, terwijl ik niet zwanger best leuk kan zijn!
[verwijderd] alsof alleen HG nog niet zwaar genoeg is snap dat dat ook psychisch de nodige invloed kan hebben hoor, gelukkig is er hulp ingeschakeld en wordt t allemaal in gang gezet!
heb je dit bij je 1e ook gehad??
zal mezelf ook even voorstellen ik ben babyfg, (nu nog) 30 jaar en zwanger van onze 2e. We hebben een dochter van bijna 6 en we verwachten nu een jochie
Volop in verbouwingen in huis maar kunnen gelukkig bijna beginnen aan de nieuwe kamer van dochter en daarna kunnen we de babykamer gaan doen gelukkig
zelf kan ik niet zoveel meer ivm bekkeninstabiliteit
Dank!!
zal me even voorstellen ik ben jolicoeur 36 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ben nu 18+5 weken zwanger van een meisje.
Helaas voel ik zelf nog erg weinig van. Me baarmoeder is naar achteren gekanteld en me placenta aan de voorkant.
- Bijgewerkt
Welkom!
Laat ik me trouwens ook eens (opnieuw) voorstellen.
Ik ben Soturi, 25 jaar jong en vandaag 20+3 weken zwanger van ons 1e kindje. Een klein meisje!
Ik zal straks het topic weer even updaten!
[verwijderd]
Jolicoeur oh jammer is dat eh! Hier 24 weken zwanger en ook nog weinig gevoel door de placenta aan de voorkant (en ok, laagje vet lol)