Pimpelmeesje Nou, we zijn aan het rond kijken. Maar ik kan geen katjes vinden!
Dieren asiel zit niet zoveel. En de katten die er zitten zijn sws alleen (wij willen er toch graag twee), vaak gedragsproblemen, kunnen niet mee kinderen, of kunnen niet tegen βhandenβ staat er dan (? worden niet graag aangeraakt? Denk ik). Toen had ik een stichting gevonden, die hebben wel allemaal stelletjes, maar die hebben een hele waslijst aan eisen voor je mag adopteren. Oa komen ze bij je thuis kijken en je tuin moet verplicht katproof en afgesloten zijn, en dat moet een expert gedaan hebben. Buiten kat mag van hen niet. Nou dat ga ik niet doen. Andere stichting heeft weinig katten en ook weer allemaal met elke kat heeft een probleem. Toen op marktplaats dan maar gekeken voor toch kittens. Heel veel ras kittens, β¬800 voor een Maine Coon ras kitten is niks. Ook voor gewone huis tuin keuken kittens vragen mensen vaak β¬200-β¬300 voor een kitten. En zo niet dan zijn ze heel snel weg en was ik tot nu toe niet op tijd. Dus ja. Dat is waar we zijn nu. Ik weet het even niet meer.
Nu kwam wel dochter laatst met een vriendin die iemand kent die regelmatig kittens hebben. En een collega van mij heeft ook wel eens kittens. Dus dat heb ik ook gevraagd. En dan wachten we dat ook even af.