Femkes Bij buitenkatten is dat minder spannend. Heel eerlijk, ze gaan bij mij alleen op de bak als ik deze net schoon heb gemaakt of in de vakantie
Dat is wel fijn om te weten! 1 bak zal namelijk nog wel lukken maar als het er drie moeten worden dan wordt dat lastig.
Pimpelmeesje zullen gaan steigeren als je begint over de brokjestheorie mbt allergie.. 😬
Ik zie geen reden om dat met ze te bespreken hoor. Alleen het is niet een theorie. Er zit een wetenschappelijk basis achter hoe het werkt en dat het werkt. Het werkt alleen bij de een meer als de ander, omdat het fel d 1 niet 100% wordt geneutraliseerd.
CrazyCatLady Ik vind dat ook wel een voordeel van een opvang, die denken daarin beter mee vanuit ervaring dan iemand met een oeps-nestje.
Ja precies, dat leek mij ook.
CrazyCatLady Ik heb alles in een druppels, van stronghold geloof ik? Die zijn voor ontwormen, ontvlooien, alle soorten parasieten.
Ohhhh, ik dacht dat ontwormen iets was wat de dierenarts echt moest doen. Nou dat valt dan mee.
Trees Ik had voor 1, 2 en 3 katten, altijd maar één bak. Mijn idee is als het niet lukt, kun je altijd nog een tweede bak aanschaffen.
Ja dat is nu hier het plan ook idd.
Trees Alvast een waarschuwing. Katten hebben de neiging om deze dan naar binnen te brengen. Ze zien het als een cadeautje voor hun baasje 😉
✍️ Toch geen kattenluikje.
Nee dit wist ik inderdaad wel. Maar goed om rekening mee te houden. Mijn neef heeft ooit een dooie muis in zijn laars gehad. En had dat niet gezien. 🤢
Ansji aaahh, wat verdrietig van jullie cavia. 😢
Ja he. Ik had een grote flat met altijd minimaal 4 omdat het echt groepsdieren zijn. Dus was echt wel sneu toen het er steeds minder werden. Al
Hebben de laatste twee het echt wel nog naar hun zin gehad.
Ansji Ik hou heel van die beestjes en vind ze een verrijking van mijn leven. 😊
Ja het lijkt mij ook heel gezellig. En mijn kinderen vinden katten heel erg leuk.
Nee een raskat lijkt me sowieso niks hoor. Allen al qua prijs maar ook dat gefokte en zo heb ik niks mee.