Huggybird
We lopen allemaal verdrietig rond thuis. Zeker met deze temperaturen zien we het erg pessimistisch in. Eigenlijk ga ik er na het weekend wel vanuit dat hij uit zichzelf niet meer terug komt. We hebben in zijn chipregistratie vermeld dat hij vermist is. Het enige wat we dan nog kunnen doen is afwachten of hij, dood of levend, wordt gevonden.