LilyMilie CrazyCatLady Ik wil geen racist zijn maar de kleur speelt hier geloof ik echt een rol ja π€£
Bob_Ross De katz vinden de boom enorm leuk, zijn er niet uit te krijgen. Man vindt het ook wel prima. Die heeft de boom vastgemaakt aan het plafond tegen het omvallen. Ik denk dat we over een week een kale, vernielde boom hebben.
Snoeki Bob_Ross Is het een echte boom? Toen wij nog katten hadden klimde ze altijd in de boom. Toen we over stapte van een echte maar een kunstboom niet meer. Altijd glazen ballen en nooit geen probleem meer gehad.
Bob_Ross Ik heb gisteren kaneel in de boom gestrooid. Ze hebben gisteravond niet met de boom gespeeld,maar zijn boven gaan liggen. Ik heb hoop dat het werkt. π
Sneeuwvlok Hij staat al sinds zaterdag en vandaag vond mevrouw het nodig om er 2 ballen uit te meppen en daar achteraan te rennen. πΉ
Trees Sorry mensen, maar ik geniet wel van jullie stoute katten vs. kerstboomfotoβs. Ze zijn best grappig π. Onze kat ligt nog steeds braaf onder de kerstboom ipv erin, erop of eraan. Levert wel een mooie, maar verder saaie foto op.
Liekje81 Trees hier ook niks boeiends, en dat met 3 katten. Vooral Joey van 13 zit of ligt er vaak onder.
Trees Liekje81 grappig dat ze het zo fijn plekje vinden onder de boom. Hier moet ze ook perse op het βkleedjeβ onder de boom liggen.