Eerder vanavond…
🐈⬛ Katten 🐈
Mijn poes is echt niet fotogeniek.
Fotopoging nummer 17 kan ermee door.
- Bijgewerkt
Onze kat was vanavond kwijt, overal gezocht zelfs met een zaklamp in onze postzegel tuin. Nog één keer kijk ik in de kamer van N en wie ligt daar als één of andere koning op het bed bij onze zoon te slapen? En niet reageren om zijn naam hè?! Net een kleuter.
- Bijgewerkt
Uilenmama wat zielig zeg....onze kat gaf tegen het eind ook zoveel overlast. Snachts heel hard beneden op de mat janken, want doof en dement. Dan moesten we hem ons bed in tillen want hij sliep bij ons. Hij ging overal plassen. Echt ellende. Toen hij eenmaal doodging, wilden we heel lang niks. Mijn man wilde de kittens ook niet, hij wil niet weer zoveel verdriet ook. Maar ik ben echt zo blij dat we het gedaan hebben. Ik zou het gewoon doen als ik jou was. Voor je dochter ook heel leuk.
Vandaag zaten ze voor het eerst samen op de bank.
- Bijgewerkt
Hier ging ollie even strekken en dat moest marley even goed bekijken. Hij blijft ze vreemd vinden.
Heerlijk op een kleedje bij S. die aan het haken is
Zonnebloem Zo’n vergelijkbaar verhaal heb ik ook.
In de periode dat mijn vriend en ik nog op groepen woonden. Naja, (semi)ambulant. Mijn vriend zat volledig ambulant in een, zoals ik het noem, veredelde schuur die was omgedoopt tot studio. Hij stond letterlijk in de tuin van een andere ambulante woning en het was schots en scheef. We stonden op het punt van verhuizen naar ons eerste echte plekje, dus het stond binnen vrij vol. Onderandere een ander bedframe dat mijn schoonouders over hadden. Dat van ons was namelijk krom.
Doordat het huis schots en scheef was (iets netjes in een hoek zetten kon niet omdat de hoeken totaal geen 90 graden waren) en doordat ons bed krom was en er een nieuw bed in delen klaar stond, waren er overal kieren waar dat beest tussendoor kon schieten.
Onze kat kwam ook binnen met een springlevende grote rat, die hij los liet en daarna absoluut niet meer wilde vangen. ‘s avonds laat ook nog.
We hebben uiteindelijk maar met de deuren open geslapen (dat kon dan gelukkig wel weer doordat we in iemands achtertuin woonden) in de hoop dat de rat zelf naar buiten ging.
Ik krijg er nog de kriebels van als ik eraan terugdenk.
Met de verhuizing enkele dagen later, was hij weg gelukkig. Maar echt lekker heb ik daar niet meer geslapen.
Dit is Yara, inmiddels ook alweer 8 jaar oud. Yara is nu bijna 2 jaar alleen bij ons, want onze andere kat is naar buiten gegaan en nooit meer terug gekomen helaas.
[verwijderd] ik had teveel filmpjes over katten en konijnen samen gekeken...zo schattig. Maar het gaat steeds beter hier.
Statige Joey.
En Dafne had Guus even toegedekt met een dekentje.
Tommy word steeds meer aanhankelijk.
Eerste keer dat de kleinste en middelste samen liggen.
Voor alle anderen die momenteel kittens hebben:
Hoe gedragen ze zich bij jullie?
Bob is hier continue aan het jagen. Krabt en bijt ons, laat onze oudste kat geen moment met rust, jaagt 'm echt op.
We hebben al advies aan de dierenarts gevraagd, maar het helpt niets.
Vanochtend heeft hij tot 2x toe de baby flink in z'n gezicht gekrabt tijdens het rennen en zojuist terwijl ik de fles gaf bewust in m'n voet gehakt. Ik ben er wel klaar mee
Aurora och jeetje wat vervelend zeg! Die van mij kunnen ook heel wild zijn, maar gaan dan vooral met elkaar stoeien. Soms ook wel heftig hoor. Of dan rennen ze honderd keer achter elkaar de trappen op en af, over de bank, in de gordijnen en weer terug. Maar ons doen ze niks. Ik heb helaas geen tips voor je.