Zonnebloem Marshmallow ik stem voor Kees. Als wij ooit nog een kat in huis nemen dan wordt het echt een Kees. 🫢
Trees Zonnebloem of een Harry! Mijn leguaan heettte Harry. Harry bleek trouwens een ‘ze’ te zijn. Ik hou ook van dit soort sullige namen.
Zonnebloem Trees ja precies haha of een Klaas.🤪 Ik kende iemand die had zijn honden Brand en Taxi had genoemd, vooral als hij Brand liep keken mensen heel verschrikt. 🤣
Rietjesbeker Trees onze kat heet Pim. En zijn broer zaliger was Frits 😁 en we hebben ook een Poes (mannetje), Puk en Soep gehad.
Trees Zonnebloem haha wel een hele onhandige naam 🫣. Ik heb ooit een hond buiten gevonden. Na een paar dagen hadden we het baasje getraceerd. De hond bleek Hond te heten. Wat verklaarde waarom hij best goed luisterde als ik riep kom hond 🤣.
Marshmallow CrazyCatLady ik kwam een Moo-Moo tegen. Geweldig. Alleen wordt dat in het Nederlands wel weer anders.
Marshmallow CrazyCatLady ze zijn nog niet eens geboren 🤣🤣😅 Bedoeling is nadat we op vakantie zijn geweest in de zomer. Dan wil ik ze ook ophalen. Dus ze ze zitten nu ongeveer ergens in een buik van een poes 🤪
Trees Uilenmama dat ken ik helemaal niet. Is dat een oude serie? Het is namelijk al 20 jaar geleden gebeurd en misschien dat hij daar zijn hond Hond naar heeft genoemd.
Huggybird Marshmallow als kind hadden wij twee katers en hun namen waren Zwiebel en zwabbel 🥰 Pim en pom is ook leuk naarcdie katjes uit dat filmpje 😍
Nescio Onze kat heet Lex, zijn broertje Toon en zusje Ruby. Onze andere kat heette Prince. Vond het leuke namen dus niet veranderd.