CrazyCatLady Lovely83 het duurde ook maar een minuut, toen ging hij maar naast me zitten. Maar het feit dat hij het wel probeert is al wel een stap voor hem π
Ansji Let niet op de verf op de stoel, mβn kinderen zijn erg enthousiast bezig geweest en ik moet het nog weg poetsen π
CrazyCatLady Ik ben heel blij dat ik binnenkatten heb, want ik vond zojuist een muis in mijn bed. Godzijdank was hij blauw met stippen π
Trees CrazyCatLady ik heb soms spijt dat ik een buitenkat heb. Eenmaal raden met welk geweldig cadeau ze vanmiddag weer voor de deur stond π«.
Huggybird Vanmorgen om 10:00 lag er een bijzondere gast zich uitgebreid te wassen aan het zwembad π
Huggybird CrazyCatLady we liepen net een rondje door de tuin van het hotel en we hebben wel 8 katten op en onder ligbedjes zien liggen, denk dat we ze nog niet eens allemaal hebben gezien. Ze wonen hier gewoon en lopen rond alsof er geen mensen aan het zwembad liggen. Gisteren zat er een gewoon midden in de lobby van het hotel rond te kijken. π
CrazyCatLady I is de hoeveelheid kattenharen op hun (vooral zwarte) kleding beu, dus die heeft besloten het probleem bij de bron aan te pakken. Spinnen dat hij deed, hij vond het fantastisch π€£