[verwijderd] ah wat jammer!
πββ¬ Katten π
[verwijderd] he jammer! In het voorjaar zijn er vast weer heel veel βoepsβ nestjes.
@[verwijderd] ik ben nu bij mijn dierenarts ivm een blessure van mijn hond en terwijl ze wakker aan het worden was vertelde hij over de kat die aan het miauwen was. Die hebben zij overgenomen van zβn oorspronkelijke eigenaar. Volgens mij had hij een allergie. En zit daardoor wel op speciaal voer. Maar hartstikke leuke rode kater (gecastreerd) van 3 jaar. Hij zegt het is net een hond.
Ik moest toen meteen aan jou denken omdat ik net dit topic had gelezen.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ietjuh
Oh dat klinkt best leuk! Moet alleen wel bij kleine kinderen en andere katten kunnen, aangezien we er twee willen. Weet je toevallig of die kat dat kan?
[verwijderd] geen idee maar je zou hem altijd even kunnen bellen. Mocht je interesse hebben kan ik je even het nummer pbβen.
Morgen gaan de katten onder het mes, en ik vind het niet leuk. Kijk ik weet het hoor, langere levensverwachting, minder kans op kanker, niet sproeien, geen nageslacht, blablabla, allemaal heel belangrijk!
Maar hoe leg je dat een kat uit?? Ik vind het nu al zielig dat ze niet mogen eten..
De laatste keer dat ze in een reismandje en een auto zijn geweest was toen ik ze weg rukte bij hun moeder en vertrouwde omgeving, snappen ze wel dat ik ze nu niet verlaat?!
Boo begint me net aardig te vinden, sinds gisteren krijg ik eindelijk kopjes van hem.. straks neemt hij me kwalijk dat ik hem dat aan doe en begint het weer allemaal opnieuw..
Kan iemand even de tijd vooruit spoelen? Ik wil dat het achter de rug is...
Lekker warm, zo'n spinnend kacheltje
CrazyCatLady het komt echt goed. Ze zijn even een dag of twee van slag (narcose, verkeerde geur), maar daarna gaat het wel weer. Ik heb nu vier keer een kat laten 'helpen' (3x castratie, 1x sterilisatie) en ze vonden me na de tijd ook nog lief. Ook die ene waarbij ik de eerste maand alles in slow motion moest doen omdat ie anders van me schrok.