[verwijderd] ah wat jammer!
πββ¬ Katten π
[verwijderd] he jammer! In het voorjaar zijn er vast weer heel veel βoepsβ nestjes.
@[verwijderd] ik ben nu bij mijn dierenarts ivm een blessure van mijn hond en terwijl ze wakker aan het worden was vertelde hij over de kat die aan het miauwen was. Die hebben zij overgenomen van zβn oorspronkelijke eigenaar. Volgens mij had hij een allergie. En zit daardoor wel op speciaal voer. Maar hartstikke leuke rode kater (gecastreerd) van 3 jaar. Hij zegt het is net een hond.
Ik moest toen meteen aan jou denken omdat ik net dit topic had gelezen.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ietjuh
Oh dat klinkt best leuk! Moet alleen wel bij kleine kinderen en andere katten kunnen, aangezien we er twee willen. Weet je toevallig of die kat dat kan?
[verwijderd] geen idee maar je zou hem altijd even kunnen bellen. Mocht je interesse hebben kan ik je even het nummer pbβen.
Morgen gaan de katten onder het mes, en ik vind het niet leuk. Kijk ik weet het hoor, langere levensverwachting, minder kans op kanker, niet sproeien, geen nageslacht, blablabla, allemaal heel belangrijk!
Maar hoe leg je dat een kat uit?? Ik vind het nu al zielig dat ze niet mogen eten..
De laatste keer dat ze in een reismandje en een auto zijn geweest was toen ik ze weg rukte bij hun moeder en vertrouwde omgeving, snappen ze wel dat ik ze nu niet verlaat?!
Boo begint me net aardig te vinden, sinds gisteren krijg ik eindelijk kopjes van hem.. straks neemt hij me kwalijk dat ik hem dat aan doe en begint het weer allemaal opnieuw..
Kan iemand even de tijd vooruit spoelen? Ik wil dat het achter de rug is...
Lekker warm, zo'n spinnend kacheltje
CrazyCatLady het komt echt goed. Ze zijn even een dag of twee van slag (narcose, verkeerde geur), maar daarna gaat het wel weer. Ik heb nu vier keer een kat laten 'helpen' (3x castratie, 1x sterilisatie) en ze vonden me na de tijd ook nog lief. Ook die ene waarbij ik de eerste maand alles in slow motion moest doen omdat ie anders van me schrok.
Rietjesbeker alles in slow motion moest doen omdat ie anders van me schrok.
Dat is precies Boo (vandaar ook zijn naam ), dus ik hoop echt dat hij geen terugval gaat krijgen nu..
Ik heb het 2 keer eerder gedaan, maar ik herinner me er maar heel weinig van, deze keer maak ik het allemaal veel bewuster mee..
CrazyCatLady ik heb daar echt nooit zo bewust bij nagedacht. Ben ik nu een loeder katten moeder?
Marshmallow of ik denk te veel na?
Het is gelukt om ze in het mandje te krijgen hoor..
Ze zijn thuis, alles is goed gegaan
Dracula is al weer helemaal zichzelf en is boos dat hij niet in het bed van I mag en Boo is zo stoned dat het 5 minuten duurde voordat hij doorhad dat het deurtje van de reismand al open was
CrazyCatLady fijn dat alles goed is gegaan
CrazyCatLady ojee! Maar fijn dat het wel goed is gegaan
CrazyCatLady fijn dat het goed is gegaan! Guus is komende woensdag de klos.
- Bijgewerkt
Liekje81 arme Guus!
Maar het is echt totaal niet wat ik had verwacht.. dierenarts zei dat ze nog suf zouden zijn, veel slapen door de narcose, misselijk en niet willen eten.. ik moest ze maar lekker op een dekentje bij de verwarming neerleggen.
Die kans kreeg ik niet eens, want een half uur na thuiskomst renden ze al achter hun balletje aan, in recordtempo hebben ze hun bakje leeg gevreten en ze lopen doodleuk rond alsof er niks gebeurd is.
Alleen zijn ze boos omdat ze 24 uur niet mogen springen en de boekenkast/stapelbed van I/krabpaal buiten bereik is, dus ik krijg hele verontwaardigde miauws steeds
Hopelijk gaat het voor Guus dus ook zo, dat hij de narcose beschouwd als een lekker dutje?
CrazyCatLady ik hoop het ook! Bij Joey en Isabel was het wel een beetje zoals de dierenarts had voorspeld. Maar Guus is een pittiger beestje, haha.
Bij Dafne was het na dr narcose vmwegens de buisjes ook zo. Ik dacht ik hou de dag een beetje rustig. Ze kwam uit narcose, eerste paar minuten beetje suffig. Ineena gaat dat hoofd omhoog, en daar was ze weer. Niks meer van gemerkt, die narcose. Ik had wel op een rustige dag gehoopt toen, met die stuiterbal die ze is.
Liekje81 eerste paar minuten beetje suffig. Ineena gaat dat hoofd omhoog, en daar was ze weer.
Dat was precies Boo vanmiddag
Die ging van knetterstoned voor zich uit staren naar: ooh, balletje!!!
Ze hebben gewoon helemaal niet meer geslapen sinds ze bij zijn gekomen (11:30) en ze rennen nog steeds als gekken rond.. Ik er steeds achteraan roepend "idioot, doe normaal, straks springen je hechtingen open!" en ik word compleet genegeerd
De bijna-kleuter zit de hele dag achter de katten aan. Hij wil ze optillen en de hele kamer door zeulen en aaien en dat alles continu. Echt, dat hij nog geen haal heeft gehad vind ik echt opmerkelijk, maar ik zie aan de katten dat ze er wel redelijk genoeg van beginnen te krijgen. En hoe vaak ik ook zeg dat hij van ze af moet blijven, hij luistert niet. Dus ik heb besloten om af te wachten totdat hij een krab krijgt. Hopelijk leert hij het dan