Zonnebloem donderdag gaan ze hier onder het mes! (De 20e zijn ze 6 maanden)
πββ¬ Katten π
CrazyCatLady dan zijn ze even heel zielig. onze ene kat heeft een dag geslapen (bleek allergisch te zijn voor de verdoving, de rest van het het nestje is destijds ook overleden door de verdoving
)
Onze andere kat mochten we direct ophalen, die liep alweer direct rond en deed alsof er nooit iets gebeurd was. Misschien ontkenning.
[verwijderd] wij hebben 2 geadopteerde katten (de ene was 6 maanden, de ander 2 maanden toen ze bij ons kwamen) en die waren allang zindelijk. Katten zijn echt heel schoon en als ze weg mogen bij hun moeder, zijn ze normaal gezien al zindelijk.
Een kat die in huis plast heeft waarschijnlijk een probleem, het is abnormaal gedrag.
Ik zou in ieder geval bij een stichting kijken of naar asielkatten, als je geen raskat wil. Via FB of marktplaats zou ik niet doen.
Zonnebloem de rest van het het nestje is destijds ook overleden door de verdoving
Oh dat wil ik helemaal niet weten
Ik vind het al erg dat ik ze niet kan uitleggen waarom ze geen eten krijgen
- Bijgewerkt
CrazyCatLady dit was gewoon pure pech hoor het zit echt in het nestje.
- Bijgewerkt
Zonnebloem die van ons mag over 2 weken! Arm beestje...
Onze Pim was verstoten door zijn moeder, dus die hadden we al toen hij zo'n 10 dagen oud was. Met een week of 4 was hij helemaal zindelijk. Hij zat (met zn broer) in een grote bak (want hele enthousiaste hond), daar had ik een kitten formaat bakje grit in gezet, dat snapten ze echt heel snel.
En als onze oude man in huis plast, heeft hij blaasontsteking, want anders doet hij dat niet, dan zit een bak echt lekkerder.
- Bijgewerkt
Zonnebloem ik hoop gewoon dat alles goed gaat volgende week!
Vind het wel spannend hoor, we hebben ze nu net een maand en kan ze echt niet meer missen. Ik kom net thuis en ik vind dit hoopje fluff luid spinnend in mijn bed
CrazyCatLady ik ga met je meeduimen! Wat is het een schatje zeg!
[verwijderd]
Bedankt voor de tips allemaal!
Mijn voorkeur gaat ook naar een asielkat. Ik begrijp uit jullie reacties dat ik dus niet bang hoef te zijn voor rond plassende kittens.
Ik denk dat we dan even wachten tot er kittens vanuit het asiel/gastgezin worden aangeboden.
Marktplaats/FB e.d. was ik al niet van plan.
CrazyCatLady omg!! Ik ben niet perse een kattenmens maar hier smelt ik echt van
Huggybird het is ook een enorme knuffelkont! Als hij geaaid wil worden (het liefst de hele dag door) rent hij op je af in en eindigt dan tegen je voeten in een soort halve koprol zodat hij op deze manier komt te liggen. Net een hond
Echt onmogelijk om te weerstaan!
Ik word af een toe een beetje gek van onze jongste kat. Hij heeft de neiging om mij midden in de nacht wakker te maken voor een potje knuffelen, super lief maar niet in de nacht. Hij gaat dan gewoon boven op mijn hoofd liggen en mijn gezicht likken , heb al geprobeerd om de de deur dicht te houden maar dan gaat hij staan mauwen voor de deur en en aan de deur krabben. Wil nu nog eens proberen of het helpt om hem in de logeerkamer op te sluiten ( staat de kattenbak ook). Jullie misschien nog tips?
Lovely83 bij ons mogen de katten niet meer naar boven, om die reden. Ze blijven dus in de huiskamer met toegang tot de garage (waar de kattenbak staat), of we laten ze buiten, net waar ze zin in hebben (met deze temperaturen niet). Deur dicht naar boven toe en je hoort evt. gemauw ook niet meer. Ik kon er echt niet tegen om midden in de nacht wakker gemaakt te worden door luid gespin in mijn oor.
Ik heb ollie vanochtend weggebracht voor castratie....het was zo zielig. Hij is altijd samen met billie geweest dus nu alleen weg begreep hij helemaal niet. Zo aan het miauwen. Ik kon er bijna van huilen....half 12 mag ik hem weer ophalen. Zal opgelucht zijn als hij weer lekker thuis is.
Gisteravond
@[verwijderd] ik was ook heel bang voor dat gepies overal. Mijn oude kat deed dat ook, maar die was wel erg oud toen. Maar ook op de mat bij de voordeur. Dan kwam ik thuis meteen de stank in. En wat moet je dan hè...van alles probeerd toen. Ollie en billie kregen wij al zindelijk. Wat ze wel doen is marleys hok in gaan en dan op marleys bak. Maar ik snap wel dat het verwarrend voor ze is.
Tantetil arm prulleke.. hopelijk gaat alles goed en is hij snel weer lekker zichzelf!