Trees Ik doe altijd de: "Oh, volgens mij hoor ik mijn zoon huilen!" of "Ik moet even naar de WC." of "Ik ga even koffie halen, willen jullie ook iets?"
En mezelf dan uit de situatie halen. Discussie heeft namelijk geen zin, dan krijg ik binnen no time tig YouTube filmpjes te zien waarop groepen donkere mannen een arme witte opa in elkaar slaan en gruwelijke foto's van Israelische baby's die ergens op straat liggen of iets anders waar ik Γ©cht niet op zit te wachten.
Verkiezingen Tweede Kamer 2023
- Bijgewerkt
Manque en als je wel wordt verleid tot een discussie ben jij de gene die zich achteraf kut voelt.
Dit hele weekend krijgen we familie over de vloer ivm de verjaardag van N, ook de schoonfamilie die collectief pvv stemt.
6 maanden geleden had ik een discussie over het milieu met de man van mijn schoonzus. Uiteindelijk riep hij verhit βJa, moet Tata steel dan maar dicht? Wie gaat dan die mooie fiets bandjes van je maken?β
Trees oh precies dit ja
En dan heb ik t gedaan met m'n "moeilijke woorden"
Manque Ik doe altijd de: "Oh, volgens mij hoor ik mijn zoon huilen!" of "Ik moet even naar de WC." of "Ik ga even koffie halen, willen jullie ook iets?"
En mezelf dan uit de situatie halen.
Deze moet ik gaan toepassen. Het is ook mijn eigen schuld, ik kan gewoon niet mijn mond houden mbt dit soort onderwerpen. Iets wat ik echt eens moet gaan leren.
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje deze hoor ik ook regelmatig . Als de inhoud te ingewikkeld wordt, gaan we in plaats daarvan maar lopen bitchen over het woordgebruik of iemands opleidingsniveau. Manque heeft gelijk een discussie is zinloos en ik raak er alleen maar gefrustreerd van.
- Bijgewerkt
Heel lief van jullie vandaag kan ik de wereld weer aan. Ik weet dat bepaalde dingen die de PVV wil niet mogelijk zijn en wacht rustig af wat er gebeurd. We wonen gelukkig in een stad waar GL/PvdA overheerst.
- Bijgewerkt
Trees Succes dit weekend
Ik zie er zΓ³ tegenop. Ben bang dat ik me toch niet kan inhouden wanneer mijn schoonvader gaat provoceren
Hij komt straks gerust aan in een t-shirt met heel groot FvD er op bijv. Dat deed hij in Corona tijd ook. Liep hij rond met shirts en petjes met "Vaccineren = NEE".
De afgelopen weken was zijn profielfoto op Whatsapp een foto van een lidmaatschapspasje van FvD.
Maar misschien maak ik me druk op niets en doet hij dit nu niet.
Lovely83 en niet zo klein beetje ook. GL - PvdA overheerst heel duidelijk bij jullie. Gelukkig maar! Ik hoop dat het allemaal reuze gaat meevallen en dat de rest de idiote plannen wel gaat tegenhouden.
Jules ik zou dat ook echt super lastig vinden. Ik gok dat je heel vaak naar de wc moet . Kun je iets met je partner afspreken? Wij maken van te voren vaak afspraken. Als die over dat begint, dan leid jij het gesprek een andere kant op of jij steunt mij dan zodat ik er niet alleen voor sta enz.
Ben benieuwd hoe lang dat formeren zal gaan duren... en of we niet alsnog opnieuw naar de stembus moeten.
- Bijgewerkt
Trees ik denk ook dat het uiteindelijk meevalt hoor, maar het is het idee vooral dat mensen op een partij met zulke extreme gedachten richting bepaalde groeperingen kunnen stemmen. En dan ook nog zoveel. En dan heb ik het niet alleen over moslims, als ik dan lees over dat hij niet wil dat de gemeentes mee gaan werken aan gender en diversiteit geneuzel, meldpunt racisme en discriminatie wil afschaffen ed. Alsof we direct even 70 jaar terug gaan in de tijd en alles waarvoor veel mensen hebben gevochten kunnen opgeven.
- Bijgewerkt
Lovely83 maar het is het idee vooral dat mensen op een partij met zulke extreme gedachten richting bepaalde groeperingen kunnen stemmen.
Ik kan dat ook echt niet bevatten. Dat sommige mensen ontevreden zijn snap ik, maar wat mij betreft geen enkel excuus om op iemand te stemmen die zulke extremistische ideeΓ«n heeft. Ik heb er echt geen begrip voor.
Super fout deze, maar past wel bij mijn huidige state of mind.