Koekie83 samenwerken in een multidisciplinair team
Dat vond ik een nadeel. Ik week graag solistisch of met een zeer capabel team. Ik ben nogal veeleisend in mijn werk richting collega’s en mijzelf, waardoor ik mij irriteer als collega’s zich niet volledig inzetten. Er zaten er altijd wel 1 of 2 tussen, die in mijn ogen niet goed genoeg werk afleverden. Ik ben mij ervan bewust dat dit vooral iets over mij zegt ipv over collega’s, omdat ik te kritisch en te veeleisend ben 😬.
Koekie83 inmenging van verzekeraars/bureaucratie in instellingen/instellingsdenken/wachtlijsten/nou ja, eigenlijk allerlei beleidsmatige/politieke kanten die de dagelijkse klinische praktijk beïnvloeden.
Vreselijk. Reden waarom ik voor mijzelf ben begonnen (en omdat je dan 2x zoveel verdiend met heel veel vakantie). Ik werd echt zwaar chagrijnig van dat gezeur over productiviteit, percentages declarabel/ niet declarabele tijd, je rom statistieken, tevredenheidscijfers etc. Ik zat er altijd ruim boven, maar het feit dat dit continue gecheckt werd, dat je wekelijkse of maandelijkse statistieken kreeg opgestuurd etc. irriteerde mij mateloos. Meh ik ben geen kleuter. Ik doe mijn werk niet op mijn beste vermogen om managers, verzekeraars, cijferneuroten tevreden te houden, maar omdat ik de cliënt zo goed mogelijk probeer te helpen. Ik vond het echt zwaar demotiverend dat constant controleren.
Verzekeraars zijn als je voor jezelf werkt nog steeds irritant, maar de kunst is om de regels wat anders te interpreteren als je cliënt daarmee geholpen is en daar was ik erg goed in 😇.