Marloes80 Hooyo-shimbir mijn jongste vind het vooral lang durenβ¦ We kunnen de doos toch gewoon openen zonder iets te zeggenβ¦ π
Trees Hooyo-shimbir die doos staat mij ook echt aan te staren van onder de kerstboom π Marloes80 lijkt mijn oudste wel. Deze heeft met de zaklamp van haar telefoon al door de spleten zitten gluren π€£.
Uilenmama Vulpen Ik heb er ook geen moeite mee, het wordt vanzelf 1e Kerstdag. Dat wil niet zeggen dat ik niet nieuwsgierig ben wat er in zit!
Rietjesbeker Marshmallow ik ook! Er is nog geen nieuwe bezorgmoment gepland, dus ze houden het nog even spannend...
Pimpelmeesje Rietjesbeker ik ook! Zaterdag bericht gekregen dat ie verzonden is dus je zou verwachten vandaag π€
Rietjesbeker Pimpelmeesje hij zou eigenlijk zaterdag al komen, maar dat bezorgmoment hebben ze niet gehaald. Nu wachten op een nieuwe tijd. Ze hebben nog een paar dagen π
Zonnebloem Bloem voor jou is het tweede kerstdag.π Ik denk trouwens te weten wie jouw heeft getrokken, ik ben heel benieuwd of het achteraf klopt.