Vulpen Toch6 Bij mij stond die er helaas niet op! Zo jammer π Ik gok @Miek89 of anders @Uilenmama, maar het kan natuurlijk ook nog heel iemand anders zijn...
Nescio Mijn pakket is nog niet binnen, ben nu toch wel benieuwd! Gisteren heb ik de mijne op de post gedaan.
Trees Toch6 ik heb de postcode wel gegoogled π«£ Mijn man heeft deze doorgestreept met een zwarte stift, zodat ik niet in de verleiding kon komen π€£
Miek89 Soturi ik heb bewust geen postcode erop gezet en niet via de app de verzending aangemaakt. Was wel een gok maar dan bleef het een verrassing π Ik gok @Rietjesbeker trouwens
Marshmallow Miek89 geen postcode erop gezet Oh dit ben ik vergeten was wellicht handig geweest, nou ja te laat π
Vulpen Miek89 ik heb bewust geen postcode erop gezet en niet via de app de verzending aangemaakt. Aha! Een aanwijzing! π§
Toch6 man heeft de doos in de auto gezet, neemt hem maandag vast mee omdat ik vrijdag waarschijnlijk toch al een ramvolle auto hebπ
Soturi Vulpen Ik heb ook geen postcode of iets erop gezet. En ook bij mijn verzendpunt het label laten aanmaken omdat ik geen printer heb.
Manque Ik lees de etiketten bewust niet, zet de doos weg. Luc: "Weet jij wie ..... .... is?"(leest naam verzender hardop voor) π΅π
Liekje81 Door het etiket vorig jaar wist ik dat het van @Ysabella was, omdat ik haar een keer een bedankkaartje had gestuurd om te bedanken voor de cap die Dafne van haar kreeg π Maar dat maakte mij niet uit, wat erin zat, was toch een verrassing. π
Vulpen Toch6 Maar als jouw berichten kloppen dan had ik m'n doos al toen jij 'm nog moest versturen π
Marloes80 Toch6 Nee, heb de postcode niet gecheckt. 1 bericht hier in dit topic⦠maar grote kans dat ik helemaal verkeerd zit.
Manque Toch6 Nee, zeker niet teleurgesteld!! Maar ik kan mijn nieuwsgierigheid altijd wel goed bedwingen, dus het was gewoon... raar π