Trees Ik kreeg een berichtje dat mijn pakketje onderweg is. Dus wie van jullie heeft het vandaag allemaal verstuurd π€π€
Snoeki Hier is het vanmorgen op de post gegaan. Ik had fijn een verzend label klaar gemaakt en al betaald in de app van post nl. Sta ik gister net voor sluitingstijd te racen om op tijd bij het post nl punt te zijn ivm met drukke planning. Heb ik mijn telefoon niet bij voor het verzend label.π€¦ββοΈ
Rietjesbeker Snoeki aaargh, zal je altijd zien π Hier staat dat er vandaag iets zal worden bezorgd, zonder afzender... Ik ben benieuwd of het HET pakketje is, of dat ik vergeten ben dat ik nog ergens iets had besteld π
Rietjesbeker Rietjesbeker ah, nu is de status gewijzigd naar 'vertraagd, maar hopelijk nog vandaag'. Ze hebben nog een week π
Miek89 Spreken we trouwens een tijd af wanneer we het gaan openmaken? Ben echt zo benieuwd! Doos staat keurig netjes onder de kerstboom π
Toch6 Miek89 nou liever niet π wij zijn met veel dus geen idee wanneer ik het open ksn maken (voor de rest doen we geen kadootjes)
Snoeki Hier is het pakketje ook bezorgd. Mijn man stuurde een foto. Wat ook wel grappig is. Het handschrift van degene die het verstuurd heeft lijkt echt spreken op mijn eigen handschrift.π
Zonnebloem Ik heb ook een pakket binnen gekregen en de kinderen waren helemaal blij dat hun naam er ook op stond.β€οΈ
Marloes80 Het pakket voor mij is ook binnen. Mijn verstuurde pakket nog steeds niet volgens de PostNL app
Snoeki Hij zegt nu dat mijn pakket maandag bezorgd word bij de ontvanger. Ben eens benieuwd dat zou heel snel zijn van post nl namelijk.