Toch6 Zonnebloem mocht je mij hebben getrokken mag hij in de kerstswapdoos π E had hem op haar lijstje maar krijgt hem niet (en ik moet wel eerlijk blijven verdelen aangezien J geldwaarde nog niet ziet, alleen aantallenπ) Als hij in de kerstswap zit is het gewoon gezamenlijk iets uit de "wat je al hebt" categorie
Marshmallow Trees slim haha. Ik zet hier expres niets meer neer over hoe ver ik nu wel of niet ben π
Toch6 Ik kreeg net stress dat ik nog maar 1 week heb π¬ ik ben echt nog niet klaar en ook vrij inspiratieloos nog wat ik er bij moet doen (in de categorie kopen)
Rosemary Toch6 Ik doe niet mee aan de kerstswap. Als je wilt dat ik meedenk dan mag je me een pb sturen hoor!
Miek89 Gisteren inpakpapier binnen, heb gelijk extra rollen gekocht voor de cadeaus onder de kerstboom, zo mooi π€© Morgen nog iets lekkers halen en dan de boel inpakken en versturen.
Miek89 Vraagje, versturen jullie het pakket met het forumnaam erop? Of hebben jullie de naam van het forumlid ontvangen?
Marshmallow Miek89 vorig jaar heb ik volgens mij de naam gedaan, weet nog neit wat ik dit jaar doe (anders verklap ik het al misschien π )
Uilenmama Miek89 Ik verstuur met de naam die ik gekregen heb bij het lootje trekken. Moet wel dit weekend wat doen....
Soturi Miek89 Ik heb geloof ik bij mijn adresgegevens mijn echte naam gezet. Mijn lootje van vorig jaar had dit ook en die van dit jaar geloof ik ook
Femkes Mijn pakje ligt bij de buren en die zijn er pas morgen weer. Dus nu de laatste knutsels afmaken en dan hopelijk morgen verder.