Bloem Trees Dat is nu te laat zie ik. Maar geeft niet. Heb nu zoveel aan mijn hoofd en ben zo druk dat het prima is om niet mee te doen.
Trees Bloem sorry, ik ben uitgegaan van de namen in de poll en had verder de berichten niet meer gecheckt. Ik zag het pas nadat ik iedereen al had ingevuld op de site van lootjestrekken. Ik vind het nu wel rot dat je niet kan meedoen 😟
Trees Manque ik vind het prima, maar ik weet alleen niet goed hoe ik dit moet regelen op de website (ik had er ook al naar zitten kijken). Dan moet iemand mij daar even mee helpen.
Snoeki Hahah ik heb ook de poll niet ingevuld zie ik🙈. Ik lees het wel als er nieuwe lootjes getrokken worden en anders jammer maar helaas.
Uilenmama Zonnebloem Het voelt net of je als laatste gekozen wordt bij gym...... Dit is mij altijd overkomen, met gym. Ben ook niet zo gymmerig
Zonnebloem Uilenmama nou hè. Ik werd ook altijd als één van de laatste gekozen, en ik kon mezelf altijd perfect hardop naar beneden praten. ‘Kan ik niet’ ‘ik zou iemand anders kiezen’ 😅 Wij hadden weer andere talenten.😜
Trees We gaan het gewoon opnieuw doen. Is er iemand die dit zou willen doen voor mij? Sorry het lukt mij niet.