Uilenmama Ik ben de laatste weken ook veel bezig geweest met kijken wat ik nou een leuke stijl vind voor de herfst. Ik vind het zelf persoonlijk wel leuk ook wat er nu in de mode is dus daar heb ook ook naar gekeken. Maar dat hoeft natuurlijk niet als dat je smaak niet is.
Wat ik zelf heel leuk vind voor de herfst; kniehoge, of over de knie laarzen. Ik vind echt zo’n beetje elk jurkje/rokje daarmee veel leuker. Heb wel zelf ook juist een paar enkel laarsjes bij gekocht. Op dit moment zij. Enkellaarsjes die aansluiten op de enkel en met een puntneus heel hip dus die heb ik gehaald. Vind ik zelf heel leuk bij rokken/jurken die tot over de knie of tot half de kuit komen.
Verder ben ik in de herfst echt fan van korte broekjes met panty. Leren of cordery rokjes. Spijkerrok met split aan de voorkant is ook in de mode en staat erg leuk met hoge laarzen vind ik. Verder zijn blazers ook weer erg in de mode. En het is natuurlijk lekkere truien seizoen. Ik heb er zelf ene aantal die wat korter zijn (net niet cropped). Dat staat leuker vind ik zelf. Als het wat kouder is draag ik ook graag leren of coated broeken. Ik had eerst vooral strakke maar de loose fit is ook daarbij hipper. Momenteel ben ik aan het kijken maar beenwarmers en een leuke warme legging voor de mee wat sportievere/casual looks te kunnen maken. En vergeet ook vooral de hoodies niet!