Ik ben van plan om in de herfstvakantie mijn kledingskast op te ruimen. Zomer kleding eruit, herfst/winter erin.
Ik vraag me af welke kledingstukken voor dit seizoen nodig zijn. Elke werkdag draag ik een spijkerbroek, thirt en daaroverheen Ah werkkleding.
In het weekend probeer ik wat leuker gekleed te zijn. Denk aan jurken, rokken en broeken die geen spijkerstof hebben.
Hebben jullie tips?

Voor mij is dit de tijd van de ruitjesblousen, dunne vestjes (ik heb 2 van die lange in heel dunne stof, die zijn geweldig) en dunne sweaters en truien met driekwartmouw. Als het straks echt koud wordt ga ik over naar de warme truien en colbertjes, maar zo ver is het nu nog niet.

Uilenmama Ik ben de laatste weken ook veel bezig geweest met kijken wat ik nou een leuke stijl vind voor de herfst. Ik vind het zelf persoonlijk wel leuk ook wat er nu in de mode is dus daar heb ook ook naar gekeken. Maar dat hoeft natuurlijk niet als dat je smaak niet is.

Wat ik zelf heel leuk vind voor de herfst; kniehoge, of over de knie laarzen. Ik vind echt zo’n beetje elk jurkje/rokje daarmee veel leuker. Heb wel zelf ook juist een paar enkel laarsjes bij gekocht. Op dit moment zij. Enkellaarsjes die aansluiten op de enkel en met een puntneus heel hip dus die heb ik gehaald. Vind ik zelf heel leuk bij rokken/jurken die tot over de knie of tot half de kuit komen.

Verder ben ik in de herfst echt fan van korte broekjes met panty. Leren of cordery rokjes. Spijkerrok met split aan de voorkant is ook in de mode en staat erg leuk met hoge laarzen vind ik. Verder zijn blazers ook weer erg in de mode. En het is natuurlijk lekkere truien seizoen. Ik heb er zelf ene aantal die wat korter zijn (net niet cropped). Dat staat leuker vind ik zelf. Als het wat kouder is draag ik ook graag leren of coated broeken. Ik had eerst vooral strakke maar de loose fit is ook daarbij hipper. Momenteel ben ik aan het kijken maar beenwarmers en een leuke warme legging voor de mee wat sportievere/casual looks te kunnen maken. En vergeet ook vooral de hoodies niet!

iMoeder
    Ziet er mooi uit, ik wou dat ik net zo slank was als die modellen. Maar ik kan er wel inspiratie uit halen.

[verwijderd] Er is op TikTok een vrouw die daar mega grappige filmpjes over maakt. Dat alle foute dingen van vroeger weer hip zijn. Ik lig altijd in een deuk.

[verwijderd] Ja ik weet niet waarom ze het niet doen op deze site. Als ik zelf mijn eigen bericht zie, zie ik wel de video’s die ik gepost heb. Dus ik dacht dat het deze keer goed gegaan was.

Je kan op TikTok (site) zoeken op;
      ZGJ3NHbGa
      En
      ZGJ3LnQLw

Dan zie je ze als het goed is

• Manque hebben hierop gereageerd.

iMoeder Ik zie ze gewoon hoor, ze zijn embedded. Ik hoef nergens op te klikken, ze spelen vanzelf af in mijn browser:

Uilenmama wat draag je zelf graag? Waar voel je je mooi in en zelfzeker? Ik zou van daaruit vertrekken, vanuit jezelf. Je hoeft niet een bepaalde shape of size te hebben om je op je best te voelen. Zeker niet.

[verwijderd] haha ik ook, ik vind eigenlijk veel van die jaren best lelijk. Op anderen kan het heel leuk staan, maar hoodies en petjes zal ik nooit dragen. Ik vind cargobroeken tof maar ze moeten niet 'te cargo' zijn zeg maar. En broeken moeten hoog in de taille zitten, niet op de heupen. Ik heb nog trauma's van strings boven broeken en altijd een open rug als je bukt 😂