Toch6 Ysabella is normaal denk ik. Of ik ben ook abnormaal 😆 Ik merk dat ik naar J ook regelmatig anders kijk dan naar E en L. Meer onderzoekend, is het gewoon jongensgedrag of kleutergedrag of toch afwijkend... Gewoon omdat hij ook een jongen is en daardoor anders speelt dan de meiden.
Marshmallow Ysabella ik herken dit heel erg! Bij T denk ik aan ass. E is en compleet ander kind dan T, echt ze verschillen zowat als dag en nacht, maar toch merk ik bij mezelf dat ik af en toe denk 'zou het dan toch?' Want ik weet ook dat ass zich bij meisjes heel anders kan uiten dan bij jongens.
Toch6 Marshmallow dat is het lastige van ass. Het is vaak geen wit of zwart maar grijs. Bij D voelde ik wel dat er "iets" was, maar wat 🤷♀️ autisme komt voor in beide families maar hij voldoet niet aan het beeld van "dè autist" zoals je vaak leest (denk aan alles stipt op tijd op dezelfde manier etc) dus dat had ik half afgeschreven. En toch klopte zijn verslag met wat ik zag en voelde en is hij dus wel "een autist". Ik merk nu dat ik bij J anders kijk naar zijn gedrag dan toen D die leeftijd had. Ik heb niet het idee dat het me beïnvloed qua gedrag naar hem, maar wel in m'n hoofd dus.
Marshmallow Toch6 ja klopt hoor! Bij E heb ik soms het gevoel dat ze Adhd oid heeft. Maar dat is moeilijk te zeggen denk ik bij een kind van 3,5. De tijd zal het leren hoe het op school gaat straks.
Softbasegaming [verwijderd] Het onderschrift 'eye zakken' stelt me niet erg gerust. Ik heb even ge alixpressed en ik weet inmiddels dat ik in China geen ooglid correctie ga laten doen 🥲
Manque Vulpen Oudste las wel graag alle kentekenplaten op toen ze 4 was🙃 Knap! Onze zoon wilde graag dat ik de cijfers oplas 😅 Als we dan naar opa & oma gingen moesten we eerst de hele parkeerplaats langs om de kentekenplaten te lezen voordat hij naar binnen ging. En als er een 8 of een B was, dan maakte N. een geluidje en wees hij die aan. Hij was fan van 8 en B.
Vulpen Manque Haha schattig. Wij begroet(t)en altijd een bepaalde auto die een heel mooi kenteken heeft. Met daarin 2x een B en 1x een 8, bedenk ik me nu, dus ik denk dat ze dezelfde mening hebben over wat een goed kenteken is! 😎
Trees [verwijderd] heel dapper. Ik heb het twee keer gedaan. Dat ging beide keren als volgt. Klein stukje nog, want het is wat scheef en dat ongeveer 20x. Het resultaat was dat er geen pony meer over was op het einde op een paar stekels na 😅
Manque [verwijderd] Super goed gelukt!! Staat je heel mooi <3 Je lijkt ineens ook een stuk jonger (niet dat je oud leek).
Cactusje Kleine meid is eigenlijk weer naar school na bijna 2 weken op de bank te hebben gelegen. Ze wilde vandaag eerst eigenlijk ook thuis blijven, maar koningsontbijt en spelen leek haar toch ook wel erg leuk. Ik heb al een paar dagen het idee dat ze het een beetje overdrijft met hoe slecht ze zich voelt, maar heb haar toch op het hart gedrukt dat ze naar de juf moet gaan als ze zich toch niet zo goed voelt zodat ik haar op kan halen.
Trees Net zo heerlijk gênant momentje gehad. Zit ik op het toilet in het ziekenhuis en was ik vergeten de deur op slot te doen. Zo jammer toen er iemand binnen kwam lopen, terwijl ik op de pot zat 😬.
Hopsatee Trees haha dit heb ik pasgeleden op mijn werk gehad. Dat meisje dat de deur open deed schrok meer dan ik 🤣🤣
Trees Honkeytonk Zo blij dat meer mensen dit hebben 😂😂 Ik ook 🤣 Ik zat ook heel rustig te met mijn hoofd in mijn handen te leunen. Toen ze de deur open deed zei ik ‘hoi’. Dat was het enige wat ik kon bedenken 🙈. Zij heeft zich wel 10x verontschuldigd.
[verwijderd] Trees ik wilde vandaag in het zkh naar het toilet. Doe ik die deur open, zit daar iemand heel chill te zitten en zegt heel droog "hoi". Ik schrok joh, het was zo gênant, had dit niet zien aankomen Grapje ik was vandaag gewoon thuis
Vulpen Jongste was gisteravond weer ontroostbaar aan het krijsen, zo zielig. Dus weer een nacht waarin ze bij ons in bed lag, pfff. Ze heeft denk ik ofwel wormpjes ofwel een schimmelinfectie maar er is gewoon níks te zien. Blegh.
Marshmallow Vulpen aah dat had E dinsdag ook. Zoo sneu. Maar ook bij haar niets te zien, niet eens rood.
Vulpen Vulpen Oké hoogstwaarschijnlijk zijn het wormpjes. Dan moet ze een pilletje. Een zeldzame bijwerking daarvan is dat je een stuip kunt krijgen 😭 Echt, wat een ellende.