Ik heb besloten eindelijk eens wat aan mijn keratosis pilaris te gaan doen, of hoe mijn puber het noemt, spikkelhuid. Laatst had ik al eens een bodylotion van louis widmer gekocht met 5%urea, het leek iets minder te worden, maar ik had niet zoveel zin om steeds in te smeren. Douche olie gekocht om m'n huid op die manier wat vetter te houden, ik ging over m'n nek van de geur. Bodylotion van eucerin met 10% urea gekocht, trekt snel in!, staat er op de fles. Nou, ik weet niet hoor, maar mijn benen plakken de volgende dag nog aan de wc bril. Bij lush maar buffy besteld, veel recensies dat die goed werkt bij kp, ik wilde ook nog een scrub. Die van lush vond ik te duur en ik heb een stomme huid die van van alles gaat jeuken. Hup naar DA, bodyscrub van weleda mee gekregen en een tester van louis widmer met zilver. De verkoopster gebruikte dat zelf bij haar kp en het hielp bij haar goed. Ze hadden nog meer scrubs voor tere huidjes, maar ze waren behoorlijk duur en aangezien ik niet weet waar mijn huid op reageert.. nu was het wel zo dat ze terug gebracht mogen worden als mijn huid erop reageert, maar ja, dat kan ook pas zijn als het bijna leeg is.. dan mogen ze het niet meer terug sturen. Ik ga iig weer de strijd aan tegen de spikkels!