Softbasegaming
Ze kan het wel, als ik er weer eens wat van gezegd heb doet ze het daarna ook wel weer een paar keer. Tot ze het dus niet meer doet.
Bloem
Ze heeft het tegen haar zusje gezegd dat ze een tabletje heeft genomen. Toen ze een beetje ging huilen was ze in de keuken en ik niet, kleine meid riep naar mij wat er aan de hand was. Ze was trouwens niet van plan om het te proberen anders had ze wel gezegd dat ze naar school ging en het aan zou kijken. Ze vroeg aan mij wat ze moest doen waarop ik heb gezegd dat ik niet weet hoe zij zich voelt en dus ook niet kan bepalen of ze naar school kan of niet. De manier waarop ze dan vraagt en kijkt betekend dat ze wil dat ik gewoon zeg dat ze thuis mag blijven.
[verwijderd]
Ligt eraan hoe ze zich gedraagt of ze thuis mag blijven of niet. Vaak mag ze wel thuis blijven omdat het wel duidelijk is dat ze zich echt niet goed voelt, ik ben daar over het algemeen ook niet erg moeilijk in. Soms zeg ik dat ze het wel moet proberen en als het echt niet gaat dat ze dan naar huis kan gaan.
Dochter is uiteindelijk thuis gebleven, paracetamol is gaan werken en ze voelt zich op de hoofdpijn na een stuk beter. Ik denk dat ze ongesteld moet worden omdat ze vanmorgen zei dat ze duizelig was en krampen heeft de laatste keer is al weer even geleden. Ik heb ook nog weer even met haar een gesprekje gehad dat ze gewoon kan zeggen dat ze zich niet goed voelt en graag thuis wil blijven. Dat ze gewoon om hulp kan vragen als iets niet lukt ed. Ze weet dat ook wel, ze doet het alleen niet zo vaak en wacht dan af tot er iemand naar haar toe komt.