Ik bespreek met kleine meid nog even wat we vandaag bij de fysio hebben geleerd. Ze wordt een beetje verdrietig en zegt dat ze graag weer zonder luier wil slapen, niemand in haar klas draagt nog een luier. Ik vertrek haar dat het door haar spierballenblaas komt dat het haar nog niet lukt, dat geeft niet en ik noem een lijstje op wat ze wel goed kan. Het doet haar zichtbaar goed om haar pluspunten te horen, toch blijft ze wat verdrietig. Ik bedacht me plotseling iets en roep heel enthousiast, oh ik weet al hoe het komt dat je nog in je bed plast! Je slaapt gewoon veel te lekker! Ik zie haar gezicht oplichten en ze is het toch wel met me eens dat ze wel erg lekker slapen kan. Ze zegt ook dat als ze wakker is, dat ze dan rechtop gaat zitten, maar haar bed trekt haar zo weer naar beneden zodat ze weer ligt. Nou, zie je wel? Je hebt zo'n fijn bedje waar je zo heerlijk in slaapt, natuurlijk wil je dan niet wakker worden om te gaan plassen. Gelukkig is mijn kleine meid toch nog met een fijn gevoel naar bed gegaan.. đĨ°