Trees Ouders onbereikbaar, dus het kind bij ons laten eten. Staan ouders om 20.30 voor de deur. Ze waren uit eten geweest.
Nou jaaaaaaa zeg. Echt te belachelijk voor woorden dat dat überhaupt in je opkomt zeg. 🤯 Ik weet niet wat ik lees.
Liekje81 Ik vind het ook gewoon soort van sneu en het is verder wel een prima meisje die je de hele dag hebben, dus ik zet met liefde de deur voor dr open. Maar ook nu. Gaan ze even naar haar huis om de logeerspullen te halen. Ik zeg nog: zorg even dat je moeder mee komt.
Wat ontzettend sneu voor dat meisje zeg. ☹️ Leest inderdaad alsof ze thuis niet de aandacht krijgt die een kind nodig heeft. Hier in de buurt liep ook een tijd een jongen alsmaar buiten op straat. Beetje apart jochie, denk licht verstandelijk beperkt. Hij werd alleen op den duur vervelend, gooide steentjes naar fietsers of stond tegen de auto’s aan te plassen. Heb wel eens geprobeerd netbeheerder te praten maar dat was alleen schreeuwen. Ik zie hem nu nooit meer, hopelijk is die uit huis geplaatst. Hij liep soms heel laat in de avond ook nog buiten. Werd er gewoon uit gezet thuis.
Maar wel ontzettend fijn dat dit meisje dan bij jullie zoveel mag komen. Ik ken een oudere vrouw die me ook zoiets een keer vertelde van een vriendin van een dochter van haar. Die is uiteindelijk er een beetje bij gaan horen en komt 40 jaar later nog steeds bij haar over de vloer. Ze helpt die vrouw ook met vanalles en nog wat, is een bonus dochter geworden. 🥰