Ik ben net heel boos geworden op de oudste. Ze wilden alledrie alvast in bad, prima, kon ik ook even bijkomen (was net met ze naar het park geweest, hadden een ijsje gehad).
Hoor ik al wat discussie boven, begint mijn oudste plots vreselijk te huilen en mama te roepen (ze is 11 he). Dus ik denk God wat zou dààr aan de hand zijn. Ik dus naar boven, zo snel dat ik nog op de trap struikelde en mijn knie bezeerde. Gooi de badkamerdeur open en daar zit madam in bad te janken (het was niet huilen wat ze deed) dat het water zooo koud is 😠
Ik ben ontploft, heb niet geschreeuwd maar wel gevraagd wat er in vredesnaam mis is om mij zo te laten schrikken. En toen ze zei dat het koud was floepte er een WTF uit mijn mond. Echt, ze is 11 he mensen. Ik zat net 5 minuten. De zussen zaten ernaast gewoon te spelen. Heb nog gevraagd of ze wist hoe de kraan werkt. En toen ik vroeg of ze eruit wilde hoefde dat plots niet meer.
Ik kan hier dus echt slecht tegen, dit soort gedrag duwt alle verkeerde knoppen in bij mij.