Zonnebloem echt ik zou zelf wd40 meenemen. Daar wordt je toch gek van.
iMoeder ze lopen hier hopeloos achter. Ik heb afgelopen jaar in 2 verschillende ziekenhuizen gelegen en beiden hetzelfde verhaal. Alles is ook gewoon oud en versleten. Nu hadden ze in ziekenhuis 1 de CCU al wel opgeknapt en dat zag eruit als een aflevering van house met automatische glazen schuifdeuren, allerlei high tec apparatuur, enkel 1-persoonskamers, ingebouwde tillift, dimbare lichten en een eigen badkamer op de kamer. Ze konden zelfs de luchtdruk op de kamer aanpassen (geen idee waarom dat nodig is, maar klinkt leuk). Alleen moest ik na een halve dag daar alweer vertrekken naar een normale afdeling. Wat goed nieuws was, maar ik wilde liever daar slapen 😬.
Liekje81 Uberhaupt slapen met allerlei geluid, licht en dingen aan mn lijf lukt me niet.
Ik ben ook echt een uber-zeikerd met slapen. Helpt ook niet echt mee.
Vulpen denk ook hoor dat het vaak niet anders kan op een ic. Op een stroke unit ligt iedereen ook standaard aan de monitor, infuus en bloeddrukmeter en die maken gewoon veel herrie. Plus elke anderhalf uur controleren ze je neurologische functies door oa met een lamp in je ogen te schijnen en moet je in vingers knijpen etc. Irritant, maar wel nodig natuurlijk. Op een gewone verpleegafdeling zou het wel anders moeten kunnen denk ik. Ik vond het ook echt afhankelijk van wie er dienst had.