• [verwijderd]

iMoeder ik heb ook Barbie nagellak op vandaag 🀣

[verwijderd] Welke heb jij?

Ik heb Essie 313 Romper Room, en daar overheen Sally Hansen Miracle Gel 106 Unicorn topcoat. Dat is met heel fijn glitter er in. Die van Essie is net wat donkerder als op de website foto’s, echt een heel mooie kleur.

Edit, deze foto klopt wel qua kleur;

Ik heb twee planken in mijn kast vrijgemaakt om kleding en handdoeken klaar te leggen voor de vakantie. Dat is dan echt een 'voordeel' van dit weer 😎
      Ik moet nog ondergoed voor mezelf en E kopen. Afgesproken met J dat hij kleding voor T meeneemt en ik voor E. Wel zo handig en ik heb leukere kleding voor E vind ik πŸ™ˆπŸ˜…

• [verwijderd]

iMoeder ik heb de cotton candy van Etos. Geen topcoat want het was puur voor gisterenavond, hij gaat er straks weer vanaf.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb zo hard gelachen!! Het was echt van alles wat, een stukje nostalgie (die Barbie had ik ook! Die camper had ik ook! En de manier waarop Barbie leeft is ook echt hoe je als kind speelt, dus heel herkenbaar), veel humor en toch wel wat momentjes die even binnen kwamen en je raakte. Ik wil nog wel een keer 😁

[verwijderd] Ohhh die is ook leuk. Net een beetje donkerder. 😍

Van mij gaat na het weekend er ook af hoor. Ik vind het zelf heel tof maar met de glitters kan er niet mee naar m’n vergadering dinsdag πŸ˜…πŸ€£

[verwijderd] Ja gaaf he. Ik ben helemaal in een roze era, vind het super stoer. En toen kwam de Barbie film ook nog uit. πŸ˜†

• Nescio hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] is het ook leuk voor een meisje van 11? Ik wil S meenemen naar wat films voor volwassenen, is Barbie een goede start?

• [verwijderd]

iMoeder ik heb net blauwe gekocht, ben benieuwd! Ik heb mijn nagels jarenlang gebeten en ben sinds een paar weken gestopt, dus het kan nu weer 😁

Nescio ik twijfel eerlijk gezegd.. ik denk wel dat hij 13+ is om een reden.
                Qua taalgebruik kan het prima, (ondanks wat de million moms schreeuwen. Er zit 1 scheldwoord in en dat wordt gebliept) maar qua thematiek is het wel een vereiste dat ze wat basiskennis heeft over feminisme, het patriarchaat etc..
                Het is dus heel erg afhankelijk van het kind en de interesses, I had ik er op die leeftijd wel mee naar toe kunnen nemen, H niet.

Nescio ik denk dat ze veel niet snapt op die leeftijd, even uitgaande van de gemiddelde 11-jarige. En dan wordt de film zoetsappig ipv maatschappijkritisch. En dan is die denk ik veel minder leuk. Het verhaal is namelijk op zich vrij dun. Je moet het echt hebben van stukje sentiment, gecombineerd met maatschappij kritische humor.
                Ik zat gisteren naast een jongeman die met zijn vriendin mee was en die snapte hem niet. Was ook wel grappig (als buitenstaander).

Gaap! Wat een begin van de dag... Dochter-van-vijf was keihard aan het gillen, die had haar vinger vast in een krulspeld van haar makeup pop πŸ™ˆ kwam er gelukkig met babyolie weer af. En zoon-van-drie was aan het huilen, want hij had per ongeluk in zijn bed geplast (de rest was wel in het potje gegaan, alleen eerst dus even niet).

Het is nog geen zeven uur, de wasmachine draait, de kinderen hebben eten en drinken en ik wil koffie πŸ₯±

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Rietjesbeker HΓ¨ lekker dan. Pfff… altijd zo rot als de dag met een beng begint en je meteen aan moet staan en in de actie moet schieten.

Net een workout gedaan van 10 minuten (hartslag ging naar 152) en daarna nog een mini van 4 minuten. Helemaal kapot. Echt totaal geen conditie πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ˜…
                    Daarna nog 10 minuten yoga gedaan. Nu ontspannen en kapot. Vooral mijn armen, pfff!
                    Maar goed het begin is er Γ©n ik heb iets gedaan!

Een soort running gag op het werk als er wordt gesproken over films is Sharknado. Een collega zegt dan altijd, als je echt een goede film wilt kijken, dan moet je Sharknado kijken.
                    Sharknado 5 is nu op rtl7 en het is zo idioot slecht dat ik gewoon gewoon helemaal slap lig van het lachen.

[verwijderd] de poeder in -extra sterke- limonade doen?

Ik weet niet of dit pedagogisch verantwoord is, maar als Z slaapt (die weigert ook een zetpil) dan doe ik het in zijn slaap.πŸ™ˆ Maar hij slaapt ook gewoon door als ik hem helemaal moet omkleden, dus geen idee of dat een optie is bij jullie.

[verwijderd] ik geef net als @Zonnebloem een zetpil als de oudste slaapt. Wel in overleg, als hij dit niet wilt doe ik het niet.

Mijn oudste is 6 en weigert ook verder alle vormen van pijnstillers. We hebben een nurofen drankje wat ik er heel af en toe , bij heftige migraine in krijg met ijs, slokje, hapje ijs , slokje.

Maar 99% van de tijd geef ik dus niks, ik vraag het altijd en laat het verder bij hem. Kan hem moeilijk dwingen.

[verwijderd] klopt, alleen ik blijf het gewoon doen/proberen zolang hij er niks van merkt. Merkt grote R het?

N is iets jonger dan R en hem kocht ik, tot voor kort, altijd om. Geen idee of dat bij R kan.

Je voelt en bent zo machteloos, je ziet dat hij pijn heeft, je weet dat een zetpil/drankje verlichting geeft maar het lukt gewoon niet. Dat doet iets met je. Eigenlijk zouden er pleisters moeten zijn net als de nicotine pleisters.

Ik Google net er bestaan nurofen pleisters!

[verwijderd] ik hoop dat dat de oplossing gaat zijn! Ik denk dat je die bij de apotheek of online moet kopen.