Toch6 Nescio ik had ook niet veel stress, voelde ook niet zo. Wekelijks gaan sporten heeft me er trouwens bovenop geholpen ;P
Vulpen Zonnebloem O bah. Weeronline belooft mij al uren dat het zó droog zal zijn, maar de hele tijd zitten we precies op de onderste rode lijn waarin het heel hard regent. Ik denk dat ik zo toch maar boodschappen zal doen, heel benieuwd wat ik aantref.
Nescio Trees nee, niet meer dan anders. Wel snel geïrriteerd maar dat lijkt me logisch met de vermoeidheid...
Aurora Softbasegaming Doen!! Mijn collega (ook verzorgende IG in ouderenzorg) is pas aangenomen. Ze krijgt een interne scholing en het is echt makkelijk hoor!
Rietjesbeker Mijn man heeft net een heel fijn sollicitatie gesprek gehad en ik hoop nu zo dat het wat wordt! Ik ben er helemaal zenuwachtig van.
Rietjesbeker Rietjesbeker oooh, het lijkt er toch echt sterk op dat hij een nieuwe baan heeft! Ze moeten nog zitten over het salaris, maar ik ben zo blij! Vooral ook voor mijn man, hij had ook de bevestiging nodig dat hij echt wel gewild is om zijn kwaliteiten ♥️
Liekje81 Even een mededeling van @Bloem , dat ze problemen heeft met inloggen en er dus even niet is.
Lovely83 Iemand enig idee hoe deze plant heet? Door de storm gisteren heeft een deel het begeven dus wil kijken of ik nog aan nieuwe kan komen.
Lovely83 Softbasegaming nu ben ik wel benieuwd welke app dit is. Google herkende hem dus niet, die dacht dat het een zonnebloem was🤣
Trees Lovely83 deze app. Om deze gratis te gebruiken moet je hier op het beginscherm op annuleren rechtsboven klikken. Je hebt van dezelfde makers ook een app voor vogels (herkent geluiden), paddenstoelen, insecten en stenen/ kristallen. Echt super leuk.
Honkeytonk Trees ja die app had ik ook geïnstalleerd op.advies van jou! Geweldig! Iedereen denkt nu dat ik kei veel.van planten weet 🤣🤣🤣 Ook bij zieke planten kan je foto maken en krijg je goed advies!
Softbasegaming Honkeytonk Iedereen denkt nu dat ik kei veel.van planten weet 🤣🤣 Ik voel me niet zo dom meer bij mij alle-planten-kennende schoonfamilie 🤣