Trees Jij bent niet je gedachtes en gedachten zijn niet altijd waar, maar toch lijk je ze volledig te geloven. Wij hebben hier allemaal last van trouwens. Ik hecht soms ook teveel waarde aan mijn hersenkronkels, waardoor ze levensecht voelen.
Nee, ik geloof ze dus niet echt want ik weet dat ze niet waar zijn vandaar dat ik ze ook probeer uit te zetten 🤣 Alleen het is per dag verschillend hoe goed dat lukt. Soms lukt dat gelijk, gisteren lukte het me helemaal niet. Maar dit heb ik ooit toen ik 22 was al eens geconstateerd en op gecoacht dus ik weet dat Ik die gedachten “weg moet laten rijden”
En er is geen grens aan wat goed genoeg is. Met niks niet. Er is altijd iets water beter kan 😅 zoals op mijn werk werd aangegeven: je hebt een enorm reflecterend vermogen alleen ben je daarbij wel vaak (te) kritisch naar jezelf.
In dit geval heb ik het project goed opgeleverd en dat vind ik an sich ook, het is goed gegaan. Maar er waren wat punten waarvan ik denk: als ik dat nou wat strakker gemanaged had was het wellicht niet gebeurd. Maar anderzijds zijn er altijd onverwachte technische zaken die ik niet op voorhand kan voorzien en toen ze aan de hand waren heb ik ze adequaat opgelost dus is dat gewoon goed.
Gelukkig is dit niet altijd zo hoor. Ik kan ook vaak wel trots zijn op iets. In elk geval een paar uur 😂