Trees ik hoop dat het nog enigszins bedekkend stringetje was 😂
🤐
Ik denk inderdaad ook dat ontstekingen wel in het bloed te vinden zijn. Zelf heb ik ook last van mijn handen maar ik weet niet of dat komt door de eczeem die vervolgens weer zorgt voor vocht in mijn handen of dat het reuma is. Mij hand ziet er nu zo uit. Het valt nu overigens mee, normaal word het zo dik dat mijn huid open scheurt. 😳 
Trees Misschien dat ze ook willen kijken of je rug/ wervels etc recht staan?
Ik hoop heel erg dat er een wervel verkeerd zit door het paardrijd ongeluk wat ik heb gehad. (Paard is op mij gevallen😬) Maar of ze daar dan wat aan kunnen doen? En als ze er niks aan kunnen doen hoop ik dat het iets is wat wel verholpen kan worden. 🤣
[verwijderd] ik al die jaren ben ik bij ongeveer 5 verschillende fysio’s geweest en telkens werd gezegd dat ik er maar mee moest leren leven…
En buiten dat, ik heb het ook al die jaren ‘verborgen’ gehouden. Oké mijn man weet het, maar ondanks de heftige pijn vertrekt mijn gezicht niet eens. Mijn moeder heb ik het pas vandaag vertelt.🙈 Niet omdat ik het geheim wilde houden maar omdat de pijn gewoon bij mij begon te horen en die schrok zich natuurlijk een hoedje.