Marshmallow Trees ze woont in Zwolle. Dus dat gaat niet. Maar als ze het is vergeten waarom neemt ze haar telefoon dan niet op of leest ze haar appjes niet. Allemaal gedachten die door mijn hoofd gaan. En dan tegenover de kinderen doen alsof ik me niet zorgen maak. Vind ik zwaar. Hopelijk hoor ik snel wat van haar.
Vinexkindje Marshmallow anders misschien toch de politie bellen op het niet-noodnummer? Volgens mij gaan ze in dit soort situaties wel even kijken hoor
Trees Marshmallow eventueel de wijkagent bellen in haar wijk. Kan via de gewone politie in Zwolle (zo heb ik het toen gedaan). Zij kunnen dan een kijkje nemen bij haar huis. Of ze opendoet, of er gordijnen open en dicht gaan, licht aan en uit etc. Ik heb dat ooit een keer bij iemand gedaan, die ook ver weg woonde.
Marshmallow Nou ik belde net nog een keer en ze nam op. Ze was in de war en dacht dat het volgende week was. Had ook niet in haar agenda gekeken of eerder op haar telefoon. Echt hoor π We zullen het maar op de leeftijd houden en mijn doemscenarios π
Vinexkindje Marshmallow alleen maar goed dat je zorgzaam bent voor je medemens hoor! Je zou het jezelf nooit vergeven als ze uren op de grond lag omdat ze gevallen was en jij het wel best vond dat ze niet kwam. Maar gelukkig is het goed afgelopen!
Huggybird Over een half uur heb ik controle bij de opticien om te kijken of mijn hoornvlies nu wΓ©l hersteld is na mijn ontstoken ogen ππΌππΌ ik wil zo graag mijn lenzen weer inβ¦..
Huggybird Rietjesbeker Zonnebloem Ik mag weer langzaam gaan opbouwen met mijn lenzen. Er zitten nog 2 stipjes die niet helemaal geheeld zijn. Ik heb nog wel hele droge ogen want mijn meiboomkliertjes zitten verstopt. Deze zorgen voor een olielaagje in de traanfilm die over je oog moet zitten. Dat olielaagje heb ik nu niet en dus breekt mijn traanvocht uit elkaar als het ware. Nu zegt die grapjas, βheb ik jou ook doekjes mee gegeven? Niet? Oh dat had ik wel moeten doenβ¦.β π€¦ββοΈ ik had dus de randen van mijn oogleden moeten schoonmaken/masseren om die meiboomkliertjes weer open te krijgen. Een week verprutst omdat hij ze is vergeten te gevenβ¦.
Trees Huggybird fijn dat je weer lenzen mag indoen, maar wel erg jammer van de doekjes. Suf ook weer π
[verwijderd] Twice, GG, Got7, Itzy, RV, BTS.. de baby vind het wel leuk. BlackPink : Klappen, dansen, lachen, gillen! We hebben een Blink! π€£
Honkeytonk Wij hebben een bijennest in de deur van onze schuur. Wat zouden jullie doen? We gebruiken de schuur veel, ligt speelgoed van de kinderen en tuingereedschap. Is er een manier om ze bij vriendelijk te verplaatsen?
Elsie89 Honkeytonk verdelgen mag niet want bijen zijn beschermd maar wellicht een imker die t weg kan halen en mee kan nemen?
[verwijderd] Honkeytonk Wat zouden jullie doen? Verhuizen π Maar volgens mij mag inderdaad alleen een imker die verwijderen!
Trees Honkeytonk als je hier in de buurt een advertentie op mp plaatst, wordt het gratis opgehaald door een hobby imker. Is hier nogal populair. Zou je nog kunnen proberen?