Zonnebloem Miek89 hoe lang haar heb je? Ik ben er heel blij mee en het groeit vanzelf weer aan! ( en verven kost nu minder.đ¤Ē)
Pimpelmeesje @LilyMilie heb je deze al eens gezien? https://www.zalando.nl/vans-old-skool-unisex-sneakers-laag-glow-cosmic-zoo-blackblue-va214d02o-q13.html?wmc=DIS310_RH_SPM._6280352932535_6280352937735_6280352979935.&opc=2211
Zonnebloem Trees weet je wat pas echt heel mooi was? Dat ze al een jaar lang dacht dat ik een stuk jonger was. đ¤Ŗ (over een week ben ik 33)
Toch6 Wisten jullie dat je als ouders alleen moet geven? đ Onderhandelingen als "als ik meehelp in de tuin, mag ik dan halfuur later naar huis" is ondenkbaar want als kind hoef je niks terug te doen. Paps moet gewoon ja zeggen op de 2e helft đ
Bloem Rietjesbeker Zo dat is op tijd. Maar lekker toch. Ik vind het altijd heerlijk als ik vroeg in de ochtend veel energie heb en lekker productief ben.
Rietjesbeker Zonet samen met man leidingen in de tuin ingegraven en een bult zand en aarde weggewerkt. Ik ga dit morgen echt zo ontzettend voelen.... đ
Nescio Het zou toch lente worden? Nu is het weer 10 graden met snijdende wind. Ik heb een broek en trui aan en sloffen en heb het nog koud. Ben er zo klaar mee!
Marshmallow Nescio ja ik weet het ook niet. Van ellende ook maar weer de verwarming aangehad vanmorgen đŠ
Miek89 Nescio nou inderdaad, ben er zo klaar mee! Ben er ook echt chagrijnig van. Heb er niet eerder zoveel last van gehad als nu moet ik ook bekennen đ¤
Vulpen Toch6 O nee, arme jij! Ik had het met winterjas nog koud vandaag. Ik heb ook elke dag de verwarming nog aan.