Een tijdje terug had @1986Lynn het over een soort ptss-emdr bootcamp met heeeel veel sessies in een korte tijd, en op dat moment was dat nog veel te overweldigend voor mij. Maar na de afgelopen week, zei ik vanmorgen tegen mijn vriend dat ik er op dit moment voor zou tekenen..
Maar goed, dat is nog steeds niet realistisch met de opvang van de kinderen want die kan ik niet een paar weken alleen thuis laten natuurlijk, dus ik blijf de slakkenroute wel volgen.
Net een gesprek gehad met de psycholoog, en mijn nieuwe behandeljaar start volgende week dus we zijn druk met regiebehandelaar en vragenlijsten etc. Komt ze uit zichzelf aan (ik had niks gezegd over het gesprek met mijn vriend vanmorgen!) dat ze mij een extra behandelaar wil geven zodat ik er sneller doorheen kan gaan. Ik hou mijn vaste wekelijkse sessies met haar, en de andere is dan flexibel aangepast aan mijn agenda met de kinderen, dus dan mag ik sessies inplannen wanneer ik wil/tijd heb. Zal zwaar worden, maar het is de beste compromis die ik had kunnen bedenken π