Trees wij hebben wel regelmatig kort contact via Parro. Zo stuurde de juf in groep 4 een berichtje met vorig dat hij ineens heel lelijk ging schrijven echt onleesbaar. Toen hebben wij het daar met hem over gehad (en juf ook) en toen ging hij weer gewoon schrijven ๐ (en 4 weken later bij reguliere gesprekken over gehad)
Of ik heb nu 4 weken geleden gesprek gehad regulier en nu stuurde ik in Parro dat hij rots water training gaat doen omdat hij dat zelf wil en wij dat ook een goed idee vinden.
En de kleuterjuf zeg ik wel eens bij brengen bijv dat de middelste bijv al weken erg driftig is en of ze dat merkte. Toen zei ze dat hij op school heel stil was juist en misschien die feestmaal wat pittig voor hem was. Paar weken later in regulier gesprek over gehad.
Dus ik heb wel vaker kort contact. Bij kleuters stuurt juf heel soms ook een persoonlijke foto ofzo. Pasgeleden stuurde de juf een foto van M waarin hij heel trots iets deed. En die wilde ze me heel graag toesturen omdat ze het zoโn mooie foto vond (hij is vaak niet trots, vindt dat hij niks kan)