Nescio verschil in weekindelen en gewenning. Ik vind het heerlijk, 1 dag geen klussen en huishouden. Overigens zet ik wel gerust een wasmachine aan met natte spullen/dingen die ik mee naar huis wil nemen. Ik ga niet bedden verschonen ofzo. Ook niet uitgebreid poetsen maar wel even rond de tafel stofzuigen.
Visite houden we zelf af. 1 dag voor het gezin omdat we elkaar natuurlijk door de weeks ook niet zien. Ik zal niet zeggen nooit visite, wel minimaal.
Verjaardagen doen we ook niet oo zondag. Als gezin doen we wel kadootjes en taart etc, alleen geen visite. Ik ken ook mensen uit het dorp die de kadootjes ook niet deden.
Nescio Er was toen iets over dat dat gevaarlijke situaties opleverde bij bepaalde kruispunten waar mensen wilden oversteken zonder op de knop te drukken
Dan moet je gewoon wachten tot iemand anders drukt. Maar dan vind ik het wel richting hypocriet gaan. Maar door rood licht lopen is verboden door de overheid en daar heb je ook naar te luisteren. Of he thuis lamp aan doet of niet heefr niemand last van maar op straat kan get gevaarlijk worden