Vulpen Mijn kinderen gaan nu daadwerkelijk naar de basisschool
Ik vind het eerder een schrikbeeld dat C 贸贸k naar school zou moeten 馃槄 ook wel momenten dat ik denk "dit of dat zou dan kunnen/makkelijker zijn" maar meestal is het nog wwl "gelukkig hoef je nog lang niet".
Zonnebloem het voelt nu wel anders dan voor E, dat jaar dat het niet lukte en bij anderen wel... Nu is de wens er wel maar is het "onmogelijk" omdat ik een spiraal heb dus dan is ongesteld worden bijvoorbeeld al anders.
Trees misschien dat ik het makkelijker had gevonden als het medisch onverantwoord zou zijn. Of als C echt zo'n kind was waarbij je 10 paar ogen en oren nodig hebt 馃槄
Softbasegaming voor jou ook een knuffel dan 馃槝
Hopsatee maar ik vind 3 wel echt鈥eel 馃槵 Dus momenteel voel ik me overcompleet 馃槢
Ik heb bij 5 wel vaak "kan er makkelijk nog 1 bij". Uiteraard ook dagen dat ik er een paar (zeg een stuk of 5馃お) uit logeren wil sturen, vooral in de ochtend 馃ぃ
Honkeytonk ik denk dat leeftijd inderdaad ook wel een grote rol erin kan spelen. Als ik wil zou ik als C 10 is nog aan een 2e set kunnen beginnen 馃槅 Niet dat dat me ideaal lijkt, maar het kan 馃お
[verwijderd] Want voor hem hoeft het niet (dacht ik te hebben onthouden)
Klopt. Hij had die wens alleen bij nr1 en 2.
Vannacht droomde hij dat ik zwanger was omdat ik de spiraal had laten verwijderen zonder te zeggen. Toen werd hij wel boos. Maar dat ga ik sowieso niet doen hoor. Of samen erachter staan, of toch bij die 1 op 1000 ofzo horen, of geen 6e. Ondanks dat ik verwacht dat het "nee" blijft vind ik het wel belangrijk dat hij wel weet dat de wens er bij mij nog is.
Overigens vindt J dat we gewoon 1 van de tweeling van de buren moeten kopen. Hij denkt dat 10 euro wel goed is馃槃