Trees Ja precies π hoewel ik het wel raar vind dat de gemeente hier naar iemand anders wijst, het is toch een loophulpmiddel, net als een rolstoel, dus dat is een wmo voorziening > moet de wijkcoach kunnen organiseren..
Maar een ergotherapeut thuis is echt wel een must als je hulp(middelen) hebt, dus die zou ik sowieso gaan zoeken. Die kan ook dit soort telefoontjes overnemen, al zit je wel met een max aantal uren per jaar vanuit je verzekering. Mocht je eens vragen hebben rondom dit soort dingen kan je mij altijd PBen, ik heb niet alle antwoorden maar wel een bak ervaring ><
Ik heb ondertussen aangegeven bij iedereen dat ik er mee stop. Dat ik mondig en intelligent genoeg ben om alles uit te zoeken en zelf overal achteraan te bellen is leuk, maar het kost mij te veel omdat niemand functioneert. Dus zijn een aantal dingen mij nu uit handen genomen, ik ben benieuwd naar het resultaat.. het alternatief is dat wij half-werkende hulpmiddelen hebben, dat gaat ten koste van mijn man, maar als ik mezelf voor de trein gooi is dat ook niet prettig voor mijn man, dus als de wijkcoach, ergotherapeuten en clientenondersteuner het niet kunnen organiseren, dan leven we maar met half functionerende hulpmiddelen.