Marshmallow Zonnebloem mijn dochter is dus iemand die de mooiste (ahum) knutsel werkjes maakt voor haar vriendjes 🙈
Hopsatee Zonnebloem Ja haha. Wij krijgen hier wel eens het een en ander in de brievenbus met name voor de oudste 😂
Honkeytonk Zonnebloem ja zeker, regelmatig krijgt hij tekeningen en knutsels mee van klasgenootjes en hij tekent en knutselt ook voor andere. Er mag ook niks weg 🤣
Vulpen Zonnebloem Jup, hordes tekeningen neemt ze steeds mee van de bso. Van zichzelf, en van andere kinderen...
Zonnebloem Wat leuk zeg! Hier kwam een keer een vriendinnetje aan de deur met haar moeder, haar tekening hangt nog steeds aan de muur.
Softbasegaming Zonnebloem dagelijks🙈. Maar dochter heeft dan ook een dagtaak aan iets maken voor een ander
Huggybird Ik ben met de hond bij de dierenarts geweest omdat ze bij opstaan uit de mand een paar stappen strompelt, en ze heeft artrose. 🙁 kan niet zo veel aan gedaan worden. Pijnstillers als het te erg wordt.
Liekje81 Ik ben dus met Dafne een midweek weg. En ik heb zo vaak hier geklaagd dat het drama was tijdens vakanties. Zeuren, miepen, chagrijnig, onwelwillend. Maar de afgelopen dagen waren echt prima te doen en erg gezellig. Zo fijn. 🥰
Jules Liekje81 Wat fijn zeg 😊 Het ging afgelopen zomervakantie ook al zo goed toch? Lekker genieten samen 😊
Huggybird Lumihiutale de dierenarts heeft flink aan haar gevoelt en bewogen met alle poten en ze heeft nu zo veel meer last dat alleen van haar linker poot….😢ze wil liever niet gaan liggen of staat na heel kort liggen weer op en ze kijkt zeer ongelukkig. Ze kwispelt nog wel. Ze heeft om 20:30 een pijnstiller gehad en ik hoop dat die zo helpt…..
Sneeuwvlok Huggybird Ach wat sneu! Ik hoop dat de pijnstiller geholpen heeft. Sterkte! Zo rot als je hond pijn heeft 🙁