Vulpen Honkeytonk Idem hier hoor. Sommige dingen worden wel bewaard maar het meest gooi ik weg. En dan het liefst stiekem anders schiet het nog niet op. Vooral oudste is nogal van de massaproductie dus niet te doen anders... De mooiste tekeningen mogen op de deur hangenπ
Meca Honkeytonk Vulpen Bluey is een kinderserie die hier een perfecte aflevering over gemaakt heeft. Sindsdien kan ik met een gerust hart dingen weggooien waar ze bij zijn. Ga even kijken of ik hem kan vinden voor jullie. @Trees weet niet of jouw kinderen er nog wat aan hebben π
Trees Honkeytonk hier ook stiekem. Inmiddels ook geleerd dat je het goed in de prullenbak moet proppen, want anders zien ze het liggen en dat betekent veel drama π. Dit is onze knutseletage in de keuken en een keer in de zoveel tijd haal ik wat weg.
Hopsatee Trees haha ja dat ook! Pasgeleden had ik een potje wat ze hadden versierd. Ik heb 8 van die versies dus een wilde ik er weg doen. Alleen vergat ik dat en wilde de middelste alles in de glasbak gooien. HΓ hoezo moet mijn potje in de glasbak??!!! Moest dat ding weer mee naar huis π
Honkeytonk Hopsatee ja hier ook door schade wijs geworden. De oudste ging helpen papier scheuren. Daar ging een hele doos tekeningen terug de kast in π€£π . Nu zorg ik dus dat ik 1 doos al klaar heb en bovenop liggen dan gewoon andere dingen als de krant. En de rest kunnen ze helpen π π¬
Meca Meca het is aflevering 34 van S1 The dump/ de vuilstort. Hij is in het Nederlands op Disney+. Kan hem online alleen maar in het Engels vinden helaas.
Aurora Softbasegaming Hier op werk hebben we ook kaarten gekregen gedurende de lockdown van een basisschool. Nou dat hoeven ze de volgende keer ook niet meer te doen hoor. Alsof ouderen (de meeste zijn ouder dan 90 en zitten in een rolstoel) zitten te wachten op kaartjes met teksten als: 'no matter how you feel, get up and make things happen'
Softbasegaming Aurora hier werd er ook gereageerd wat moet ik hier nou mee ik ken diegene niet eens π«£
Mamabeertje Softbasegaming Oh echt? Aurora 'no matter how you feel, get up and make things happen' Met zo'n tekst snap ik het wel. Hier hebben we pas met de tienerclub van de kerk versierde potjes met waxinelichtjes uitgedeeld in het verzorgingstehuis en we kregen juist hele leuke reacties.
Honkeytonk Honkeytonk het probleem heeft zich zelf.op gelost. De knutselwerkjes van de kinderen zijn tussen de 2 en 5 euro! Dus ik koop die van mezelf en dan heb ik een mooi bedrag gesponsord. Misschien wat extra kaarten wel, die komen altijd van pas. Er zitten trouwens wel mooie dingen bij. De kinderen hebben goed hun best gedaan. (Zeker de hogere klassen hebben echt wel gewoon meer dan 'een knutsel' gemaakt. Van die dingen die je ook met kerst in de bloemenwinkel koopt meer)
Jules Cactusje gooi ook alles weg, bewaar helemaal niks. Toen ik ging samenwonen met man kreeg hij van z'n moeder ook een doosje met knutsels en een paar tekeningen. Het was wel leuk hoor dat ze wat bewaard had, maar dat is op zolder belandt en later weggegooid. Man heeft er in totaal 1x naar gekeken, daar bewaar je het dan 20 jaar voor. Haha precies dit.
Zonnebloem De oudste is al 2 dagen aan het overgeven en heeft sinds vandaag diarree, maar geen koorts.π€
Honkeytonk Zonnebloem dat is toch niet zo raar? De kinderen hebben hier nooit koorts bij buikgriep. Ik zelf ook niet. Kan ook een combi zijn van vermoeidheid en virusje? Hoe is het met hem vandaag? Ging het goed op school?
Zonnebloem Honkeytonk geen idee, ik link buikgriep en overgeven altijd aan koorts.π Ik heb hem om 11u opgehaald, hij kan zijn broertje nog steeds dwars zitten dus zo ziek zal hij zich wel niet voelen.π¬
LilyMilie Zonnebloem beterschap! Lily had ook buikgriep maar heeft ook geen koorts gehad. Ook met haar bronchitis niet trouwens.
Vulpen Zonnebloem geen idee, ik link buikgriep en overgeven altijd aan koorts.π Hmm naar mijn idee is dat meestal niet zo π€ Gelukkig maar want met koorts voel je je al snel zo ellendig. Al is het voor de rust in huis zo half-ziek wel echt vreselijk ja π
Miek89 Zonnebloem ik ook, jongste had hier buikgriep met koorts π¬ beterschap met hem, hopelijk knapt hij snel opπ€
Zonnebloem LilyMilie gek eigenlijk je zou denken dat koorts helpend zou zijn. Maar blijkbaar niet dus. π