Liekje81 Anderhalf, dat is nΓ³g jonger... Waren ze alleen beschadigd of er helemaal uit? Inmiddels heeft ze wel haar nieuwe tanden daar toch? De tandarts zei dat dat dan vaak langer duurt...
Ik denk ook wel dat het went hoor. Maar nu went het nog even helemaal niet. En de manier waarop is gewoon zo rot, dat wij er niet waren om haar te troosten en niet weten wat er nou precies is gebeurd en dat ik pas de dag erna wist welke tanden het überhaupt waren en zo. Ik heb niet de illusie dat we het hadden kunnen voorkomen, maar ik vind het gewoon heel verdrietig. Ze heeft in één jaar zo veel medische dingen gehad met ziekenhuizen en zo, het is echt te veel. En oudste is er altijd maar getuige van, die had vandaag weer een heel mooie tekening gemaakt (nou ja, veel glitter en hartjes) op de bso voor haar zusje, dat vind ik ook zielig.
Ik ben echt even helemaal op. Ik zou even pauze willen van het ouderschap of zo, en juist dat kan echt precies niet. Je kan heus wel een avond iets leuks gaan doen, maar dat backfiret gewoon kei hard terug daarna met weer nieuwe zorgen.