iMoeder Marshmallow Jeetje mina 30 minuten lang!! Ik heb echt met je te doen hoor. Ik ben van mezelf een rustig iemand, tegen het flegmatische aan zeg ik wel eens. Maar dan zou ik ook in totale paniek zijn.
Vulpen @Hopsatee en @Liekje81 Willen jullie nog schaatsen? Mijn achtertuin is klein doch zeer geschikt.
Hopsatee Vulpen haha ja! Ik zat hier al naar het ijs te kijken maar het is nog niet overal stevig. Helaas.
Hopsatee Honkeytonk er liepen net wel kinderen op het ijs maar ik stond toch mijn jongens te vertellen dat ze absoluut niet erop mochten gaan. En op sommige plekken was het echt dun en een van die jongens zakte al met zijn voet weg…
Honkeytonk Hopsatee Dat mogen ze hier ook niet! Ze mogen alleen het ijs op als een ijsmeester zegt dat het mag. Heb je gelezen wat in Engeland is gebeurd?! 4 kinderen overleden doordat ze in het ijs zakte!
Hopsatee Honkeytonk ja zeker, ik heb dat zelfs mijn oudste ook verteld. Ik dacht dan snapt hij hoe serieus dat is!
Honkeytonk Hopsatee ja slim! Want ik snap ook wel hoe verleidelijk het is , zeker als je het andere ook ziet doen. Slim om het even te benoemen.
June Hopsatee ik heb het mijn oudste ook verteld. Gister nog een keer toen ze vertelde op het ijs te hebben gestaan.. Ik zei gister nog dat ze niet in 7 sloten tegelijk zou lopen. Daar kom ik van terug geloof ik..
Hopsatee Honkeytonk Ja dat laatste vooral. Alemaal jongens die net iets ouder zijn er op. Maar ik (en nog een vader met een zoontje zo oud als S) stonden echt zo van: nee echt niet je mag er niet op en uitleggen waarom niet. Ik voelde me wel gesterkt door die vader want er liepen echt best wat kids op. Totdat een dus met z’n voet wegzakte toen dacht ik oh zie je wel 😱
Softbasegaming Hier mogen de kinderen van mn man sws niet op natuurijs. Hij is er vroeger een keer doorheen gezakt en wilt dus niet dat ze erop gaan. Ik vind het een stukje van hun jeugd wegnemen 🫣. Een beetje het idee als je niet op t ijs geweest bent heb je niet geleefd 😂. Maar stiekem durf ik ook niet 🤣
Marshmallow Softbasegaming ook niet op ondiep water/ijs? Ik weet nog dat ik vroeger altijd ging schaatsen op de uiterwaarden toen ik nog in Culemborg woonde. Of van op die kleine slootjes, ik heb daar ook zeer goede herinneringen aan. Ook in de laatste echt koude winter (die met de laatste Elfstedentocht) heb ik op het Alkmaardermeer geschaatst. Zo gaaf was dat!
Liekje81 Ik ben bang dat het er niet meer van komt nu helaas, schaatsen. Heb nog niemand ergens zien schaatsen. En ik ga nooit als eerste het ijs op, haha.
Softbasegaming Marshmallow als we echt weer kunnen schaatsen komt het wel goed 🙂. Ik trommel dan wel wat mensen op 🤣
Rietjesbeker Zoon zit naast mijn man op de bank en verslikt zich een beetje in het worstje dat hij aan het eten is. Loopt dus kokhalzend van de bank (waar mijn man nog steeds zit) naar mij toe en spuugt het stukje uit in mijn hand. F*cking momlife ofzo 😖
Trees Hopsatee deze stoere onafhankelijke geëmancipeerde vrouw heeft haar man gebeld met het verzoek direct naar huis te komen ivm een noodgeval 😎