Zonnebloem
[verwijderd]
Ik kreeg zelf ook een driedubbele hartverzakking toen ik het verbruik omrekende na de huidige prijzen.
Zoveel verbruiken we nu gelukkig bij lange na niet hoor. De cv stond vorig jaar ook op 19 graden na schooltijd tot bedtijd op de kinderslaapkamers, badkamer etc. Tot nu toe heeft deze uitgestaan, maar binnentemperaturen van 9 a 10 graden werd mij toch iets te gortig. Alles was zo klam. Zelfs de dekbedden werden vochtig. De cv staat nu op 15 graden. We verbruiken ook veel minder stroom door meerdere besparingen plus zonnepanelen (deze maand wekken we alleen weinig op). We gaan sowieso al veel minder verbruiken. Alleen elke keer als ik de cv hoor aan slaan dan krijg ik al de kriebels. Reeel is denk ik wel dat we zeker de helft verbruiken als we heel zuinig aandoen en dat is nog 1000 euro voor deze maand. Maar we hebben nog oude prijzen hoor!!!! (Halleluja). Ik ben mij echter al mentaal aan het voorbereiden op de dag dat ons energie contract eindigt. Liever nu al aanpassingen doen, zodat we straks voorbereid zijn. Ik zit er dus bovenop.
Ik ga denk dan toch maar voor een kacheltje. Iemand nog aanraders? In de caravan heb ik zo klein kacheltje wat rond draait. Misschien dat ik deze ook wel kan gebruiken?