Huggybird Rietjesbeker ik denk dat hij gisteren tegen het raam is gevlogen of zo en zich heeft verscholen tussen de containers. En dat het te koud is geweest vannacht. Ik zag nergens beschadigingen of bloed of zo.
Marshmallow Mijn kind is zo gespannen voor pakjesavond dat hij gisteren niet in slaap kon vallen en vanmorgen alweer om half 6 wakker was. Nu is hij de hele ochtend niet te genieten en constant aan het huilen zegt zijn vader. Het enige wat ik nu wil is met hem knuffelen en over zijn rug aaien. Gelukkig is het bijna klaar met sinterklaas. Ben nu onderweg naar het huis van zijn vader dus dan kan dat straks. Mijn hart breekt als ik zie hoe het met hem gaat. Hij is gewoon op. π
Rietjesbeker Mooi, dochter haar oor begint duidelijk leeg te lopen (ook: ieuw!). Merk duidelijk aan haar dat de ergste druk er af is, ze klaagt nog over slecht horen in dat oor, maar geen pijn meer.
[verwijderd] [verwijderd] dag 40, maar ik ben eindelijk ongesteld hoor! Ben ik eindelijk van die stress af, en nu ben ik heel verdrietig omdat ik zo'n buikpijn heb. Het kan ook nooit goed zijn π
Aurora De hond is ziek π Sinds vannacht doet ze niets dan braken. Alles wat erin komt vliegt er weer uit. Gelukkig loopt ze verder wel rond en drinkt ze. Hoop dat ze snel wat beter is, ze kijkt er ook zo zielig bij.
Marshmallow Aah ik heb zo'n medelijden met T. Sinterklaas komt vandaag op school, maar hij is niet lekker. Heeft ook verhoging en is eigenlijk een zielig hoopje. Dus samen overlegt en hij blijft liever thuis.
Honkeytonk Marshmallow ahh zo sneu! Mijn oudste was ook niet fit. Hier is hij met pcm toch naar school π haal hem wel na Sinterklaas op. Al denk ik niet dat het nodig is, hij mag dansen voor sinterklaas & de hele school met een paar vriendjes, ik denk dat hij vooral heel zenuwachtig is. ( Is ook nogal wat als je 5 bent! En de school 550 leerlingen heeft en sinterklaas en pieten!).
Marshmallow Honkeytonk ja hij heeft hoofdpijn en net aan geen koorts. Moet ook erg hoesten net als ik. Denk dat het een combinatie is van alle spanning eruit en flink verkouden zijn. Zijn zusje gaat goed opletten zodat ze aan Thijs kan vertellen hoe het was β€οΈ
Rietjesbeker Het is twintig over acht en ik ga naar bed. Na twee nachten met onrustige kinderen kan ik niet meer. Welterusten allemaal!
Trees Honkeytonk ik heb de cv nu op 15 staan. Zonder was het de afgelopen dagen rond de 10 graden en alles was klam en vochtig. Heel vies. Ik ben bang voor schimmel onder de 15 graden. Ik laat het niet meer lager komen.
Vulpen Honkeytonk Ongeveer 14 graden denk ik. Maar echt, waar is de zon? Want dan wordt het wel snel weer wat warmer.
Hopsatee Hopsatee oh dit is zonder stoken. We stoken nooit boven. Behalve werkkamer/badkamer of als ze er spelen. Kan ik winter nog kouder worden. Ik houd van koude slaapkamers om te slapen. Kinderen hebben het ook prima. Zijn warme kacheltjes allemaal!