Softbasegaming Op m'n werk werd gevraagd of ik alleen maar nachtdiensten wil werken. Nouja heel graag maar het rooster van mn ma werkt niet mee 🫣😅
Toch6 Toch6 en als we dan toch bezig zijn ook maar kind extra in bad 😄 C moest, buurmeisje is net zo oud dus die wilde er bij. Scheelt weer voor de buurvrouw
Toch6 Een geluksmomentje willen delen met de buurvrouw, namelijk eerste uur uitval dus halfuur langer slapen 🥳 en dan zien dat alles uitvalt 😲 nu in twijfel over geluksmomentje of paniekmomentje😅😆
Bloem [verwijderd] Erg leuk seizoen tot nu toe. Minder drama en meer serieuze competitie. Ook erg prettige teams. Leuk!
[verwijderd] Bloem ja vind ik ook! Ook wel interessant dat het op een of andere manier allemaal professionals zijn, legt de standaard meteen heel hoog.. Ik weet niet of ik dat voor altijd wil, maar wel leuk als afwisseling!
Marshmallow Heb gisteren de cadeaus voor de kinderen ingepakt, wil nu gedichtjes schrijven en bij beide kom ik niet verder dan 3 cadeaus, terwijl het er toch echt 4 zijn. Ik heb echt GEEN idee.
Pimpelmeesje Laatst was hier een heel gesprek over welke fondueset, dus ik dacht ik deel dit even hier 🙂
Huggybird Rietjesbeker ik denk dat hij gisteren tegen het raam is gevlogen of zo en zich heeft verscholen tussen de containers. En dat het te koud is geweest vannacht. Ik zag nergens beschadigingen of bloed of zo.
Marshmallow Mijn kind is zo gespannen voor pakjesavond dat hij gisteren niet in slaap kon vallen en vanmorgen alweer om half 6 wakker was. Nu is hij de hele ochtend niet te genieten en constant aan het huilen zegt zijn vader. Het enige wat ik nu wil is met hem knuffelen en over zijn rug aaien. Gelukkig is het bijna klaar met sinterklaas. Ben nu onderweg naar het huis van zijn vader dus dan kan dat straks. Mijn hart breekt als ik zie hoe het met hem gaat. Hij is gewoon op. 😔
Rietjesbeker Mooi, dochter haar oor begint duidelijk leeg te lopen (ook: ieuw!). Merk duidelijk aan haar dat de ergste druk er af is, ze klaagt nog over slecht horen in dat oor, maar geen pijn meer.
[verwijderd] [verwijderd] dag 40, maar ik ben eindelijk ongesteld hoor! Ben ik eindelijk van die stress af, en nu ben ik heel verdrietig omdat ik zo'n buikpijn heb. Het kan ook nooit goed zijn 🙈
Aurora De hond is ziek 😠Sinds vannacht doet ze niets dan braken. Alles wat erin komt vliegt er weer uit. Gelukkig loopt ze verder wel rond en drinkt ze. Hoop dat ze snel wat beter is, ze kijkt er ook zo zielig bij.