[verwijderd] vanochtend duurde het 25 minuten voordat hij op zijn stoel bleef zitten. Hij heeft mij letterlijk in mijn gezicht uitgelachen (waarschijnlijk ongemak) de tranen liepen over mijn wangen. Zijn gedrag is echt niet oké en ik snap niet waar het vandaan komt. Misschien Sinterklaas? Word de klas toch weer te groot? Op dit moment zijn het 9 kinderen.
Gisteravond ben ik echt tegen hem tekeer gegaan, ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik normaal gesproken veel geduld heb en rustig ben maar zijn gedrag gaat echt alle alle alle perken te buiten en ik maak mij eigenlijk wel zorgen op dit moment. En heel eerlijk gezegd sta ik al met lood in mijn schoenen op, ik heb geen eens meer zin om met hem de dag door te brengen. Ik ben werkelijk de hele dag bezig hem te corrigeren. 😫🙈😭 De hele dag door dwarsboomt hij zijn broertje, duwt, slaat, pakt af, geeft een vreselijk grote mond, negeert je, doet zijn handen voor zijn oren, doet zijn ogen dicht, roept jij bent gek, godverdomme, hij trekt nu zelfs thuis zijn broek en onderbroek naar beneden om vervolgens een reactie uit te lokken. 😱😱😱 En vooral bij het laatste gaan alle alarmbellen af, is er ergens iets gebeurd?! Hij heeft dit nooit gedaan. Nooit. Hij zoekt de grenzen niet op hij gaat er ver overheen.