Hopsatee Zonnebloem nee ik dus ook niet. Alleen voelde het zeg maar zo vanzelfsprekend om dat niet te doen dat het me verbaasd dat mensen dat wel doen π€£
Zonnebloem Hopsatee ik vraag mij vooral af hoe snel ze paracetamol bij hun eigen kinderen toedienenβ¦
Softbasegaming Softbasegaming Trees op het begin had ik er wel moeite mee maar nu niet meer. Haar heb ik nooit gehoord dat ze er moeite mee had/heeft
Hopsatee Softbasegaming Ja vroeg ik me Ook af π€£π€£ Buiten dat, ze hoest met een reden. Ze heeft astma.. dus zin heeft het niet.
Vulpen Marshmallow Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat precies werkt, een certificaat aanmaken. Zin om dat te vertellen? π
Trees Marshmallow het is heel simpel hoor. Haha ik snap de helft van de woorden uit je bericht niet eens, maar gok dat mensen met een beetje verstand weten wat een csr bestand etc is. Ik dus niet π
Marshmallow Trees haha ja dat is een bestand waarin alle informatie staat voor het certificaat. Maar dan dus in programmeer taal. En het was ook voor @Vulpen bedoelt hΓ¨ π
Vulpen Trees Ik weet dat want ik lever die wel eens aan aan mensen die er dan een certificaat van brouwen π€£ Marshmallow Aha, thanks voor de uitleg!
LilyMilie Hopsatee hoe heeft hij de paracetamol gegeven eigenlijk? Zetpil of tablet? Ik zou zeker niet zomaar medicatie geven aan een kind. Alleen in overleg met de ouders.
Trees Marshmallow weet ik, maar ik vond het zo grappig dat je schreef het is heel simpel en ik er echt niks van kon brouwen π .
Huggybird Hopsatee ik zou het inderdaad ook eerder naar huis brengen als ik dacht dat het kind pcm nodig zou hebben dan bellen of het geven.