Toch6 Huggybird ze werken aardig schoon ja 🙂 Alleen zijn mijn muren echt slecht boven 😑 de stuc/gipslaag tenminste Dat wordt meer opknapwerk 😬 Edit: bij dat raam 3 scheuren 🙈
Huggybird Toch6 oh jee, komt dat door het vervangen van de kozijnen? 😱balen als van het één, het ander komt…. Fijn dat ze netjes werken. Mijn man belt net dat de afspraak voor het inmeten van de 13 de verplaatst is naar de 24ste…. Ik geloof nooit dat het er in december in zit….🙈
Marshmallow Marshmallow ik was dus heel bang dat ze niet zou reageren of iig negatief,maar ze reageert zo leuk!
Toch6 Huggybird jup, van het slopen. Maar hadden we verwacht hoor, een schroefje in de muur geeft bij wijze van ook een gat van 10cm 🤪 Maar dit gat hebben ze wel mooi dichtgesmeerd. Vloer geveegd, vensterbanken afgedaan, gereedschap aan de kant 👍
Toch6 Huggybird Mijn man belt net dat de afspraak voor het inmeten van de 13 de verplaatst is naar de 24ste…. Ik geloof nooit dat het er in december in zit….🙈 Dat wordt wel krap ja 😬
Huggybird Huggybird @Toch6 De inmeter is toch vandaag geweest, hij zei dat het echt zou kunnen nog in december… ben benieuwd.
Huggybird Toch6 ah zo, ja dan kunnen zij daar ook niets aan doen. Het ziet er wel netjes afgewerkt uit 😃 Ik heb er nu al een beetje de zenuwen van 🙈 maar het komt vast goed… het is wel fijn als het er in zit.
Huggybird Toch6 ik vond het meteen al een gewaagde uitspraak van die verkoper, maar we gaan het meemaken.
Toch6 Huggybird nee gewoon verkeerde combinatie van muur met hoe vroeger kozijn bevestigd werd 😅 maar bij de andere 3 die gedaan zijn alleen wat kleine plekjes verfschade, 2euromunt formaat, dus dat is even bijplekken en klaar. Gelukkig gaat het niet altijd met veel schade 😄
Softbasegaming Sorry voor iedereen in de trein richting Den Helder. De condocteur kwam net maar even kijken of er niks aan de hand was 🤣
Softbasegaming Tim was echt ontzettend aan het gillen 🤪. Goed moment toch in de trein kijken wat je stembanden aan kunnen 🤣🫣
Softbasegaming [verwijderd] zaterdag was ik met 2 kinderen🙂. Ging goed. Eva heeft het er nog over ze kreeg zelfs Stikkers 🥳! In en uitstappen ging ook goed. Vandaag alleen met zijn ging ook goed samen blij als hij kan lopen😬
Softbasegaming Ik voel me een beetje een vervelend le ouder/zeur 🙈. Begin vorige week ben ik met dochter bij de huisarts geweest omdat dochter steeds buikpijn aangeeft. Advies was aankijken tot na de herfstvakatie (is hier vanaf maandag) echter werd ik vandaag gebeld door de BSO of ik dochter wilde halen want ze had énorme buikpijn. We gaan maandag een weekje naar Frankrijk. Ben ik een zeur als ik nu weer ga bellen?
Zonnebloem Softbasegaming nee hoor, gewoon bellen! Helemaal als de bso belt of je haar op wilt komen halen.
Softbasegaming Zonnebloem Ja het mooie was dus toen ik kwam 'was er niks meer aan de hand' (bekend probleem) daarom maakt het me aan het twijfelen.. Misschien dat ik morgen of donderdag wel even bel voor overleg vanwege vakantie.
Vulpen Softbasegaming Dan zou ik het gewoon aankijken hoor. Klinkt alsof het door spanning komt. Eerst maar eens lekker vakantie houden en kijken hoe het dan gaat 🙂
Softbasegaming Vulpen Ja zoiets heb ik ook maar ik heb ook geen zin om in Frankrijk straks naar de HAP te moeten 😅 . Ik vraag me af of het geen combi is met zenuwen en mij missen. Ze is het niet echt gewend om naar de BSO te gaan.